مالک باشگاه داماش گیلان با ارسال نامه ای خطاب به استاندار گیلان از وی تقاضای کمک و همیاری کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان و رئیس شورای شهرستان رشت، امروز طی نامه ای خطاب به دکتر محمد علی نجفی با اعلام اینکه تمام توان و زندگی خود را برای احیای داماش گذاشته است اما این توان نیز محدود بوده و روزی به پایان خواهد رسید، از استاندار گیلان خواست تا برای کمک و نجات آینده داماش دستورات لازم و موکد اعلام شود. 

تصویر این نامه و همچنین متن کامل را در ادامه مشاهده می فرمائید: 

 

جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم گیلان
سلام‌علیکم؛
احتراماً به استحضار می‌رساند که اینجانب پس از سقوط تیم محبوب، ریشه‌دار و پرافتخار داماش گیلان از لیگ برتر به دسته دوم، در راستای ایفای وظیفه شخصی خود و همدلی با طرفداران وفادار، پرانرژی و با تعصب این تیم بدنبال یافتن اسپانسر رفته و پس از 4 ماه موفق به انعقاد قرارداد با یک اسپانسر خارجی شدیم. در نهایت نیز حقیر و تنی چند از پیشکسوتان و افرادی که دلباخته رشت، گیلان و فوتبال این شهر بودند به کمک این اسپانسر آمدیم اما ایشان نیز با دیدن مشکلات، پس از مدتی کوتاه به دلایل مختلف از تیم جدا گردید.
اما از آنجایی که حقیر به احترام مردم ورزش‌دوست، به‌ویژه جوانان پاک و بی‌توقع این مرز و بوم نمی‌توانستم تیم را رها کنم، همچنان به اتفاق چند تن از دوستان بزرگوار در کنار تیم مانده واز وقت و مال و سلامتی خود در راه ارتقاء تیم از هیچگونه کوششی کوتاهی نکردم.
با این وصف، پس از چندین ملاقات با حضرتعالی و دستور مساعد شما، متاسفانه با بد‌عهدی و بی‌توجهی برخی از زیرمجموعه استانداری قرار گرفتم؛ گویی برغم همه شعارها و جملات زیبا، هیچ علقه و علاقه‌ای نه به تیم و نه به طرفداران پرتعداد و عاشقش در دل و جان آقایان وجود ندارد که پس از گذشت 4 ماه وعده و وعید و امروز و فردا کردن، تاکنون هیچگونه همکاری مثمر ثمر و مساعدت عملی صورت نگرفته است و در کارزارمقابله با مشکلات، همگی کنج عافیت را ترجیح داده‌اند.
شهر یاران بود و خاک مهربانان، این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟
گوی توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد

جناب آقای دکتر نجفی استاندار پرتلاش، زحمتکش، ورزش‌دوست!
اذعان دارم که حضرتعالی انسانی پاک‌باخته، شریف و نجیب‌زاده هستید و از اعماق دلتان می‌خواهید کارهای موثری انجام دهید؛ اما انتظار اینجانب و مردم ورزش‌دوست بویژه هواداران پرشور و پرحرارت تیم این است که به صورت ویژه و به‌عنوان یک بحران در حال وقوع و یک آتشفشان در آستانه انفجار به این موضوع نگاه شود. و پیش از آنکه مشکلات تیم بزرگ داماش، تیمی که صاحب بیشترین افتخارات فوتبال گیلان است به مرحله حاد نرسیده، فورا کمکهای اساسی به تیم تزریق شود. مبادا، خدای‌ناکرده، کمکها و مساعدتها، نوش‌دارویی پس از مرگ سهراب شود و همه امیدها و آرزوهای ورزشی چند نسل از یک شهر با دریایی از خاطره و بارانی از رویا، نقش بر آب شود. که می‌فرماید:
“وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِى یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ”
با این همه، با عنایت به اینکه حقیر همه زندگی خود را برای این تیم گذاشته‌ام و توان بنده نیز محدود بوده و لاجرم روزی به پایان می‌رسد، استدعا دارم به هر طریقی که صلاح می‌دانید دستورات لازم و موکد را در جهت نجات تیم صادر فرمایید. باشد که برگ زرینی در کارنامه پرافتخارتان در زمان صدارت‌تان در عالی‌ترین مقام دولت تدبیر وامید ثبت گردد و برای مردم این سامان، با تصمیمات و کمکهای به‌موقع خود، یادگاری از شادی برجای بگذارید.

والسلام علی من التبع الهدی
اسماعیل‌ حاجی‌پور
خدمتگزار مردم فهیم شهرستان رشت

 

نامه حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان به دکتر نجفی استاندار گیلان

نامه حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان به دکتر نجفی استاندار گیلان