پس از مصاحبه بهزاد داداش زاده مدیر اجرایی جدید داماش در برنامه با ورزش شبکه باران در خصوص تفاوت نگاه به داماش و سپیدرود از سوی مسئولین، افشین ناظمی سرمربی سابق داماش در مصاحبه با سایت باشگاه سپیدرود عنوان کرد که مسئولان و مربیان و بازیکنان و هواداران دو تیم از یک خانواده هستند و با هم رفیق اند.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ارتباط با جو سازی های اخیر پیرامون داماش و سپیدرود گفت: مردم رشت هر دو تیم فوتبال شان را به یک چشم نگاه می کنند و اینکه عده ای می خواهند بین دو تیم و هواداران نفاق بیاندازند، در واقع آب در هاون می کوبند.

ناظمی با اشاره به علاقه قلبی اش به دو تیم داماش و سپیدرود گفت: من بهترین روزهای زندگی ام را در دوران بازیکنی و مربیگری در این دو تیم گذرانده ام. با داماش در دو هفته پیاپی توانستیم با کمک بازیکنان و هواداران دو بار صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم و قهرمان لیگ را جابجا کنیم. با داماش خندیدیم و گریه کردیم.

 

 

روزی که از سرمربیگری داماش کنار گذاشته شدم گفتم: تا امروز سرمربی داماش بودم و از این به بعد هوادار این تیم هستم و همچنان بر روی حرفم که احساس قلبی ام بود تاکید می کنم.

سرمربی سابق داماش گیلان افزود: وقتی که برای دیدن بازی های داماش به ورزشگاه می روم به مانند همه هواداران از خداوند می خواهم که تیمم برنده شود و با باختش از ته دل ناراحت می شوم. دیدن ناراحتی های هواداران داماش برایم بسیار سخت است.

ناظمی با اعلام آمادگی برای دادن هر کمکی به داماش از سوی وی و باشگاه سپیدرود گفت: مسئولان و مربیان و بازیکنان و هواداران دو تیم از یک خانواده هستند و با هم رفیق اند. من برای آقای هرندی آرزوی موفقیت می کنم و هر کمکی که ایشان بخواهند با جان و دل برایشان انجام می دهم.

به آقای قلی زاده هم گفته ام که اگر مشکل زمین دارند می توانند به جز زمین عضدی و سردار جنگل از زمین پوشش هم که در اختیار باشگاه سپیدرود است استفاده کنند.

وی اظهار داشت: دو باشگاه برای سربلندی شهر رشت می جنگند و البته داماش در یک سطح بالاتر است و امیدوارم به لیگ برتر صعود کند و سپیدرود در یک لیگ پایین تر است و انشاالله با دعای هواداران به لیگ یک صعود کند. مهم نام مقدس رشت است و موفقیت دو تیم شهرم.

 

سرمربی حال حاضر سپیدرود با دعوت به هوشیاری از سوی هوادران دو تیم گفت: زمان خیلی چیزها را نشان خواهد داد. کسانی که چیزی در چنته ندارند می خواهند با گل آلود کردن آب ماهی گیری کنند. اما همانطور که گفتم مهم سربلندی فوتبال رشت است و در این روزهای سخت بهتر است که ما پشت هم باشیم.

ناظمی با درخواست از مسئولان برای کمک به داماش گفت: از همه کسانی که می توانند یک گام برای بهبود شرایط داماش بردارند، می خواهم تا پیش از اینکه خیلی دیر شود به کمک این تیم بیایند. داماش و سپیدرود یک سرمایه بزرگ برای فوتبال گیلان و ایران هستند و باید دست این تیم ها را گرفت.