مالک باشگاه داماش گیلان از آمادگی این تیم جهت حضور پرقدرت در دو بازی رفت و برگشت پلی آف صعود به لیگ یک و همچنین مجوز ظرفیت کامل استادیوم سردار جنگل برای حضور هواداران خبر داد.

ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت در خصوص در دیدارهای سرنوشت ساز این تیم در پلی آف صعود به لیگ یک، گفت: خدا رو شکر در هفته‌های اخیر بچه‌ها در بالاترین سطح آمادگی هستند و نتایج‌مان در ۷-۶ هفته اخیر نشان می‌دهد که روند رو به رشدی داشته ایم. تمام تلاش‌مان را انجام‌ می‌دهیم که در این بازی و بازی برگشت در اهواز سربلند باشیم. این قول را هم می‌دهم که هر چه در توان من به عنوان مالک باشگاه وجود دارد بگذارم تا کوتاهی از جانب من نباشد و بچه ها نیز با انگیزه فراوان وارد این بازی شوند.

وی در خصوص شرایط میزبانی بازی رفت پلی آف در استادیوم سردار جنگل رشت اظهار کرد: از روز شنبه جلساتی را ابتدا با کمیته انضباطی هیات فوتبال و سپس شورای تامین استان، شورای تامین رشت و هیات فوتبال استان برگزار کردیم. خوشبختانه تمام استان پشتیبانی خود را گذاشته اند تا ما این بازی را به نحو احسنت برگزار کنیم. آقای استاندار نیز مجوز حضور صد درصدی هواداران را دادند تا بتوانیم از تمامی پتانسیل هواداری خود استفاده کنیم.

فقط خواهشی که از هواداران دارم این است که از تیم مهمان میزبانی خوبی را داشته باشند تا انشالله با نشان دادن فرهنگ، ادب و منش مردم گیلان و بازتاب آن در اهواز، در آنجا نیز بازی خوبی برگزار شود.

زحمتکش در خصوص ادامه حضور خود در فصل آتی به عنوان مالک داماش نیز گفت: شاید صحبت در خصوص این قضیه کمی زود باشد. در یک سال اخیر خیلی اذیت شدم اما فکر می‌کنم برای اولین سال بود که به غیر از حاشیه سازی یک سری از دوستان، هیچ جا صحبتی از داماش بر سر جریانی نبود. من تمام توانم را خواهم گذاشت که اگر سال آینده در لیگ یک حضور پیدا کردیم، با همین قدرت حضور داشته باشم و تیم را به لیگ برتر بیاوریم. این تیم آبروی استان گیلان است. شاید در ادوار گذشته یک سری بی مهری ‌ها از برخی مسئولین اتفاق افتاده باشد اما ما امسال با بازیکنانی که گرفتیم یک کار بی سابقه را انجام دادیم تا یک تیم بلافاصله بعد از صعود از لیگ سه، حالا در آستانه صعود به لیگ یک باشد و این نشان می‌دهد ساختار خوبی درست شده است.