مالک داماش با تایید توافق اولیه با پیمان بهاروند، از عدم قطعی شدن انتقال امتیاز خبر داد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، پس از اینکه خبرحضور پیمان بهاروند به عنوان مالک جدید باشگاه داماش توسط جهانگیر عسگری بازیکن سابق لاجوردی‌پوشان شهر باران منتشر شد، ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلان در تماس با خبرنگار وارش اسپرت ضمن تأیید توافق با بهاروند به تشریح شرایط واگذاری و آغاز به کار تیم پرداخت.

وی گفت: توافق با آقای بهاروند صورت گرفته اما انتقال مالکیت انجام نشده است. ایشان مبلغی به طور علی الحساب پرداخت کرده‌اند و چک اصلی برای برج پنج است و پس از نقد شدن این چک به هیات فوتبال خواهیم رفت و انتقال امتیاز صورت می‌گیرد.

وی افزود: هواداران نگران بحث‌هایی چون بحث‌های واگذاری تیم در آینده نیز نباشند و در قرارداد آورده‌ایم که تیم تحت هیچ عنوان نباید از استان گیلان و شهر رشت خارج شود.

زحمتکش در خصوص اینکه این بازه زمانی چگونه سپری خواهد شد و روند آماده‌سازی تیم چه می‌شود؟ نیز اظهار داشت: قرار است تا زمانی که آقای بهاروند به تعهدات خود عمل کنند، تیم را به صورت مشارکتی اداره کنیم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم طی چند روز آینده معرفی می‌شود و تیم نیز دوره بدنسازی خود را به زودی تحت مدیریت خود من شروع خواهد کرد.