*چه اتفاقی افتاد بازی برده را مقابل شاهین با تساوی عوض کردید؟

متاسفانه در لحظات آخر تمرکز نداشتیم و 2 امتیاز حیاتی را از دست دادیم. بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های خوب دیگری هم داشتیم که گل نشد با این حال معتقدم تیم ما روند روبه رشدی دارد و می توانیم در بازی های آینده امیدوار باشیم.

 

*این نتیجه عادلانه بود؟

شرایط آب و هوایی بوشهر را هم در نظر بگیرید که خیلی برای ما سخت بود. روند بازی طوری شد که دقیقه 90 گل مساوی را خوردیم. گرما و شرجی بودن هوا باعث شد که در نیمه دوم بدن بازیکنان ما به تحلیل برود و این شاهین بود که فرصت های خوبی داشت. به نظرم اگر کل بازی را در نظر بگیریم، مساوی عادلانه ترین نتیجه بود.

 

*قاسمپور چه کاری انجام داد که تیم شما بهتر شده و نتیجه می گیرد؟

از وقتی قاسمپور آمده  از 2 بازی 4 امتیاز گرفتیم و نشان می دهد که کارش خوب بوده. مجموعه کار تیمی ما خوب است . حتی زمان دینورزاده هم تیم ما خوب بازی می کرد ولی چون نتیجه نمی گرفتیم، تیم کمی از لحاظ روحی روانی افت کرده بود. قاسمپور کمی روی مسائل تاکتیکی و بیشتر روی روح و روان بازیکنان کار کرد که نتیجه داد.

 

متن کامل گفت و گو در ادامه مطلب…

*این صحت داشت که بازیکنان با دینورزاده مشکل داشتند و کم کاری می کردند؟

دینورزاده زحمت خود را کشید. زمان او نیز تیم ما خیلی خوب بازی می کرد و فقط گفتم بدشانسی می آوردیم. مثلا بازی با نفت و استقلال باید می بردیم ولی باختیم. بچه ها هم هیچ مشکلی با دینورزاده نداشتند و هیچ کم کاری در کار نبود. جا دارد از زحمات دینورزاده تشکر کنم که تلاش کرد تا تیم موفق شود. او واقعا انسان خوبی بود. متاسفانه قانون فوتبال طوری است که وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، مربی باید برود و بازیکن بماند. به نظرم این نتایج دو بازی اخیر زحمت های دینورزاده هم بود و او سهیم است.

 

*شایعه شده نیم فصل به پرسپولیس برمی گردی. صحت دارد؟

من با باشگاه داماش گیلان قرارداد دارم و به قراردادم هم پایبندم. در ضمن باید بگویم که هیچ صحبتی از طرف پرسپولیسی ها با من نشده است.

 

*اگر صحبت شود، ممکن است به پرسپولیس برگردی؟

در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده صحبت کردن فایده ای ندارد. گفتم که به قراردادم با داماش پایبندم.

 

*پرسپولیس هم این روزها می برد. اوضاع این تیم را چطور می بینی؟

خوشحالم که پرسپولیس شرایطش خوب شده. آنها با 2 برد پیاپی خود را پیدا کرده اند. به نظرم می توانند با ادامه بردهای خود به رده های بالا برسند. می بینید که تیم های دیگر هم امتیاز از دست می دهند و اگر این روند پرسپولیس ادامه پیدا کند، می توانند خود را به عنوان مدعی مطرح کنند چون پرسپولیس همیشه در هر شرایطی مدعی است.

 

*در مورد مدیریت رویانیان و اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس نظر شما چیست؟

من نمی توانم حرفی در این مورد بزنم چون در حیطه اختیارات و وظایفم نیست ولی امیدوارم که اعضای جدید و مدیرعامل موفق باشند.

 

*الزامی هست که حتما مدیر باشگاه فوتبالی باشد؟

در هیچ جای دنیا چنین الزامی نیست . در خیلی از باشگاه ها مدیران فوتبالی نیستند. مهم این است که طرف مدیریت را بلد باشد. مدیر باید کسی باشد که بتواند تیم را روبه جلو ببرد حالا چه فوتبالی چه غیر فوتبالی. ما عادت داریم از همه چیز ایراد بگیریم. امیدوارم آقایانی که آمدند بتوانند به موفقیت پرسپولیس کمک کنند و هرکس که خود را عاشق این تیم می داند باید به موفقیت آن کمک کند.