به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم، محمدرضا مهدوی با بیان جمله فوق در خصوص عملکرد داماش در 12 هفته گذشته با اشاره به مشکلات داماش تصریح کرد: این فصل علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی را از دست دادیم ولی نتوانستیم در پست آنها بازیکنی را جذب کنیم به همین دلیل در جناح چپ‌مان مشکل داریم با این وجود چون یکی دو سال است که بازیکنان در کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگ هستند، نتایج بدی نگرفته‌ایم.

 

کاپیتان داماش اضافه کرد: این فصل مصدومیت چند بازیکن از جمله من و آبشک در عملکرد تیم تاثیرگذار بود. برگزاری تمرینات و مسابقات‌مان در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی باعث مصدومیت بازیکنان شده است.

 

مهدوی در خصوص مشکلات مالی داماش عنوان کرد: نمی‌خواهم با صحبت کردن درباره مشکلات مالی جو تیم را به هم بریزم اما یکی از دلایلی که باعث نتیجه گرفتن تیم‌های اصفهانی شده است، بحث سرمایه‌گذاری است. آنها با سرمایه‌گذاری مناسب بازیکنان خوبی را جذب تیم‌های‌شان کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: به غیر از 2،3 سال، تیم داماش همیشه حتی با نام پگاه مشکل مالی داشته است. من به تازگی پول 3 فصل گذشته خود را دریافت کرده‌ام و در این فصل هنوز پولی نگرفته‌ام. بازیکنی که قراردادش 100 میلیون تومان است اگر به او بخواهند 10 درصد قراردادش را بدهند، می‌شود 10 میلیون تومان. در نظر داشته باشید که اگر این مبلغ را به او ندهند با چه روحیه‌ای می‌خواهد تمرین کند؟

 

کاپیتان داماش با بیان اینکه بازیکنان این تیم تا به حال فقط 10 تا 12 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم درباره مشکلات مالی صحبت کنیم امیر عابدینی ناراحت می‌شود اما بعضی وقت‌ها شرایط طوری پیش می‌رود که تحمل کردنش سخت است. قرار بود هفته به هفته به ما پول بدهند که در حال حاضر به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنند.

 

مهدوی در مورد شایعه دخالت‌های فنی عابدینی در ترکیب داماش گفت: اگر دیده باشید، عابدینی مصاحبه کرده و گفته در امور فنی دخالت می‌کند چون مدیرفنی تیم است. من ندیده‌ام که عابدینی بخواهد به کادر فنی بگوید چه کسی تعویض شود و چه کسی به میدان برود.

 

هافبک داماش اضافه کرد: نمی‌خواهم چاپلوسی کنم ولی در بازی با سپاهان من و عابدینی جلوی در رختکن بازی را تماشا می‌کردیم. من خیلی در بازی حرص و جوش می‌خوردم ولی عابدینی اصلا حرفی درباره تعویض فلان بازیکن نمی‌زد. عابدینی در امور فنی مشورت می‌دهد ولی تصمیم نهایی را افشین ناظمی می‌گیرد.

 

وی با اعتراض به لیست تیم ملی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا با وجود اینکه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم کارلوس کی‌روش نگاهی به داماش ندارد. جالب اینکه فاصله رشت و انزلی 20 دقیقه است و از تیم ملوان بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود ولی از تیم ما دعوت نمی‌شود. این اتفاق در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و علی دایی هم می‌افتاد.

 

کاپیتان داماش عنوان کرد: سال گذشته مقابل 95 هزار هوادار، تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم ولی حتی یک بازیکن هم از داماش به تیم ملی دعوت نشد. کی‌روش حتی برای شوخی هم که شده یک بازیکن از تیم داماش انتخاب نکرد.

 

مهدوی افزود: سال گذشته علیرضا جهانبخش بهترین بازی‌ها را برای داماش انجام می‌داد و به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی تا این بازیکن لژیونر شد کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرد. با این شرایط فکر نکنم حالا حالاها بازیکنی از داماش به تیم ملی دعوت شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید