وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از سوی کمیته انضباطی فدراسیون باشگاه داماش گیلان برای بار دوم در این فصل محرومیت از تماشاگر اعلام شده است. حکمی که اعتراض هواداران و مدیریت و بازیکنان این تیم را در بر داشته است.

محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان در این باره به خبرنگار گل می گوید:دوباره از حضور هواداران پرشورمان محروم شدیم در حالی که در چند بازی اخیر نشان دادیم هوادارانمان در بدترین شرایط ما را حمایت کردند و توانستیم به کمک این هواداران تیم های بزرگ را با شکست بدرقه کنیم. مسابقه بدون تماشاگر اصلا هیجانی ندارد و فدراسیون هم خیلی راحت ما را محروم می کند،در حالی که تیم های دیگر به خصوص هواداران پرسپولیس ، استقلال توهین ها و فحاشی ها بسیار شدیدتری انجام می دهند !پس چرا این تیم ها محروم نمی شوند؟

 

متن کامل در ادامه مطلب

کاپیتان داماش در مورد این سوال که این ناعدالتی ها را چقدر به مصاحبه های مدیرعامل داماش بر علیه فدراسیون می دانند چنین گفت:شاید یکی از دلایل باشد ولی اصلا منطقی نیست که بخواهند به این دلیل به تیم ما ظلم کنند،آقای عابدینی واقعیت های فوتبال را می گویند و مثل اینکه به مذاق آقایان بد آمده است و به این دلیل از هر راهی استفاده می کنند تا به ما ضربه بزنند!

 

مهدوی در پایان رو به حسن زاده و هم استانی بودن ایشان چنین می گوید:دست آقای حسن زاده درد نکند!به خاطر اینکه هم استانی ما هستند می خواهند داماش ، تیم استانش را اشد مجازات کنند تا باقی تیم ها حواس خود را جمع کنند. که متاسفانه داماش و هوادارانش هم قربانی این سیاست آقای حسن زاده قرار گرفته‌اند!

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید