کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: سایپا آمده بود خیلی راحت ما را ببرد، اما با شکست رشت را ترک کرد.محمدرضا مهدوی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل سایپا از سری مسابقات جام حذفی و از مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: بازی سختی بود و سایپا آمده بود خیلی راحت بازی را از ما ببرد، به همین دلیل بیشتر به بازیکنان جوانش میدان داده بود.

 

وی با اشاره به اینکه خوب بازی کردیم و حقمان برتری بود، ادامه داد: ما بر خلاف بازی‌های قبلی در فصل جاری که بازی‌های خوبی در لیگ و جام حذفی انجام نداده بودیم، در این دیدار بسیار بهتر بازی کرده و توانستیم مزد این بازی خوب را با 3 گل و صعود به مراحل بالاتر بگیریم.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

»»»

مهدوی در مورد بازی سایپا گفت: سایپا هم خوب بازی کرد، اما موقعیت خاصی نداشت که از آن استفاده کند. در آن سو ما موقعیت زیادی داشتیم که البته از خیلی از آنها هم استفاده نکردیم.وی در مورد رعایت نکردن فوتبال جوانمردانه از سوی بازیکنان سایپا تأکید کرد: در همه جای دنیا و در همه سطوح، بازی جوانمردانه رعایت می‌شود، اما زمانی که بازیکن داماش روی زمین افتاده بود، خودمان توپ را بیرون زدیم، اما سایپایی‌ها چون نتیجه را عقب بودند به این کار ما اعتنا نکرده و به بازی خود ادامه دادند و هر چقدر هم از آنها خواستیم توپ را به ما ندادند.

کاپیتان داماش گیلان گفت: برخلاف بازی‌های قبلی تیم ما خوب بازی کرد و اگر با همین روش در لیگ دسته اول بازی کنیم در گروه خود به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کنیم.