روزنامه خبر ورزشی در چاپ امروز خود در مقاله ای به سخنان رئیس فدراسیون فوتبال ایران پرداخت و اشاره کرد که منظور تاج به داماش گیلان نبوده است. متن کامل این مقاله به شرح زیر است: 

 

“در مصاحبه آقای تاج،درست در خط آخرش واژه های ناراحت کننده ای را می خوانیم؛ از جمله این که بدهکاری فراوان تیم هایی مانند داماش،ابومسلم و شاهین بوشهر باعث شده تا اجازه فعالیت نداشته باشند.

درباره ابومسلم و شاهین بوشهر قضاوت نمی کنیم؛ چون خیلی وقت است که هیچ اثری از این دو تیم نیست و بعید می دانیم با این شرایط مالی فوتبال ایران،حالا حالاها این تیم ها را ببینیم اما در مورد داماش حرف برای گفتن زیاد داریم.

منظور آقای تاج از نداشتن اجازه فعالیت برای داماش،این داماشی نیست که امروز در لیگ دسته دوم حضور دارد؛ بلکه تاج منحصرا به تیم امیر عابدینی اشاره کرده که چند بار اسم عوض کرد؛ یک بار داماش گیلان بود،یک بار داماش ایرانیان و البته برای آخرین هم بار هم نامش شد شهر باران!

در نهایت هم معلوم نیست بر داماش عابدینی چه گذشت. ما فقط می دانیم رشتی ها یک داماش لیگ برتری را به عابدینی تحویل دادند و متاسفانه پس از چند سال ویرانه ای را در دسته دوم تحویل گرفتند!

داماش فعلی تیمی است تازه تاسیس که مدیران فوتبال رشت،آن را در دسته دوم خریداری کرده اند و برای آن ساختار و نظام تازه ای را تعریف کرده اند. این داماش هیچ ربطی به امیر عابدینی ندارد. خوشبختانه بدهی هم ندارد.

این داماش تیمی است پاک و دوست داشتنی که قرار آینده فوتبال رشت باشد.
امیدواریم هیچ تیمی در فوتبال ایران به سرنوشت آن داماش و البته ابومسلم و شاهین بوشهر دچار نشود؛ هر چند روندی که فوتبال ما طی می کند نشان می دهد تیم های بسیار زیادی را باید به این فهرست اضافه کرد!”

 

خبر ورزشی – چاپ 95/09/09