مراسم معارفه اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی داماش گیلان برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان به نقل از روابط عمومی داماش، مراسم معارفه سرمربی جدید داماش گیلان با حضور مالک جدید و اعضای این باشگاه گیلانی برگزار شد.

‌اکبر میثاقیان با حضور در تمرین روز پنجشنبه داماشی‌ها در استادیوم سردارجنگل رشت، خطاب به اعضای تیم داماش گفت: ابتدا لازم می‌دانم از زحمات آقای بهزاد داداش‌زاده بابت صعود این تیم به لیگ‌دو کمال قدردانی و خدا قوت را داشته باشم و بنده اطلاع دارم صعود یک تیم به لیگ‌ بالاتر چقدر سخت است.
میثاقیان ادامه داد: همیشه گفته‌ام رشت یکی از شهرهایی بود که علاقه به سرمربی‌گری در این تیم را داشتم و امروز اعلام می‌دارم که هدفم صعود با داماش به لیگ‌برتر و خداحافظی‌ام از فوتبال و زمین چمن است.

سرمربی جدید داماش اظهار داشت: علاوه بر قدردانی از مالک باشگاه که از جیب در حال هزینه کردن است و همچنین آقای آقازاده که مسئولیت قبول کرده‌اند، باید با هم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

در حاشیه این مراسم معارفه، تعدادی از هواداران داماش گیلان با حضور در کنار زمین چمن استادیوم سردارجنگل با اکبر میثاقیان به گفتگو پرداختند که با استقبال گرم سرمربی جدید داماشی‌ها همراه بود.