شایان مصلح و محمدرضا مهدی زاده بازیکنان اسبق داماش گیلان که برای تماشای دیدار داماش گیلان و فولاد نوین اهواز به رشت آمدند، اظهار امیدواری کردند که بتوانند بار دیگر به داماش برگردند.

در مصاحبه همزمان خبرنگار وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان با مصلح و مهدی زده،‌ که پس از بازی پنجشنبه شب صورت گرفت، ابتدا مصلح در خصوص اینکه پیش از این هم تجربه صعود به لیگ بالاتر را داشته است، گفت: چند سال قبل با سپیدرود و آقا فرشاد از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده بودیم و بعد از آن هم در لیگ یک با آقای نظرمحمدی به لیگ برتر رفتیم.
وی ادامه داد: از شرایط پیش آمده خوشحالم و همیشه و همه جا از تیفوسی‌های داماش گفته ام. البته که نیازی به گفتن ما نیست و وقتی هواداری نود دقیقه تیمش را بدون وقفه تشویق می‌کند زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: من حس می کنم بیش از هر چیزی این برد برای هواداران است و وقتی آدم این هواداران در این اوضاع کشور خوشحال می‌بیند، دلش شاد می‌شود. امیدوار هستم که در بازی برگشت بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند و تیم داماش که لایق لیگ برتر هست، ابتدا به لیگ یک صعود کنند و بعد از آن هم انشالله به لیگ برتر.

 

در ادامه محمدرضا مهدی زاده نیز در خصوص حضورش جهت حمایت و تماشای دیدار شب گذشته داماش برابر فولاد نوین گفت: از یازده سالگی و از پایه ها در داماش بودم و بعد از آن هم دو سال در بزرگسالان حضور پیدا کردم و به هرحال شرایط به شکلی پیش رفت که در ادامه از استان رفتم، اما همیشه و همه جا گفته ام که هر چه داریم از همین داماش است و وظیفه ام بود که امروز برای حمایت به این بازی بیایم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بچه‌ها بازی‌ خوبی را انجام دادند و نتیجه خوبی گرفتند، اما همه چیز تمام نشده است و امیدوارم پنجشنبه آینده هم در آن شرایط آب و هوایی اهواز با پتانسیلی که بازیکنان دارند، نتیجه خوبی را بگیرند.

وی افزود: من فکر می‌کنم کمترین حق داماش لیگ یک است؛ این تیم با این هواداران باید در لیگ برتر تیمداری کند اما خوب شرایط استان را هم خودتان می‌دانید که به چه شکل است و به نظر من تا همینجا هم بچه ها کار بزرگی کرده اند.

مهدی زاده در خصوص اینکه اگر داماش در لیگ برتر باشد، دوست دارد دوباره در این تیم بازی کند گفت: اگر شرایط مهیا باشد چرا که نه؟ به هر حال روزی باید به این تیم برگردیم و دینی را که داریم ادا کنیم. انشالله شرایط خوبی باشد که تیم با ثبات باشد.

در ادامه شایان مصلح نیز گفت: هر کسی از من می‌پرسد که طرفدار کدام تیم هستی، من همیشه گفته ام که سپیدرودی، داماشی، ملوانی و چوکایی و طرفدار تیم‌های گیلان هستم. یعنی این باعث افتخار من است که اگر شرایط فراهم باشد، به اینجا برگردم.

وی در پایان گفت: طبیعیت فوتبال است که تیم‌های صنعتی پول بیشتری را هزینه می‌کنند و به هر تیمی که نگاه‌ می‌کنید ۵-۴ بازیکن گیلانی می‌بینید، اما اگر روزی گیلان تیم خوبی را داشته باشد همه ما آرزو داریم که به استان خودمان برگردیم و برای اینجا افتخار آفرینی کنیم.