داماش با لشگری از مصدوم و محروم عازم شیراز شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هوادارن داماش گیلان، ترکش های روز نحس بازی با نفت امیدیه، دامنگیر داماشی ها شده و این تیم ظهر امروز (شنبه) با لشگری از مصدوم و محروم برای دیدار با برق جدید راهی شهر شیراز شد. 

حامد اکبری پور از موثرترین بازیکنان داماش گیلان در بازی سه شنبه گذشته با نفت امیدیه دچار مصدومیتی بسیار شدید شد. اکبری پور در این بازی دچار شکستگی کشکک زانو شده است و هفته آینده در تهران عمل جراحی می کند، تا بدین ترتیب با دوری حداقل چهار ماهه از میادین فوتبال، از فصل آینده شاهد حضور وی در رشت باشیم. 

محمد مختاری نیز از ناحیه رباط داخلی زانو دچار مصدومیت شده است. مختاری نیز هفته آینده در تهران جراحی انجام می دهد و مصدومیتش حداقل 4 هفته ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب او نیز تا پایان فصل داماش را همراهی نخواهد کرد. 

به غیر از محمد مختاری و حامد اکبری پور، محمد همرنگ و هادی سهرابی که در بازی با نفت امیدیه با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شده بودند به همراه علیرضا صبوری که دچار مصدومیت است و احتمالش هست که او نیز تا پایان فصل همراه لاجوردی پوشان شهر رشت نباشد، داماشی ها را در دیدار برابر برق جدید شیراز همراهی نمی کنند. 

کاروان داماش گیلان ساعت 12:30 امروز (شنبه) با پرواز مستقیم رشت – شیراز به دیار گل و بلبل سفر کرده است. داماش در چهارچوب هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال و در گروه ب این رقابت ها از ساعت 16:45 دوشنبه هجدهم اردیبهشت در استادیوم شهید دستغیب شیراز میهمان برق جدید شیراز تیم دوم جدول مسابقات است.