وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : علی نظیف کار ، حسین ابراهیمی و مهدی تارتار پیش از بازی با سپاهان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه داماش از این بازی و غیبت هواداران داماش گفتند.

 

علی نظیف کار : بازی سختی را با سپاهان در پیش داریم

 

مدافع داماش گیلان گفت:تمام تلاش خود برای پیروزی را بکار می بندیم.علی نظیف کار مدافع قدرتمند تیم داماش گیلان در رابطه بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان گفت:تیم سپاهان یکی از تیم های بسیار خوب و قدرتمند این دوره از مسابقات است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و طی این چند سال به صورت مداوم در کورس قهرمانی در مسابقات بوده است ، بازی سختی داریم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد برای اینکه بتوانیم در این دیدار برنده باشیم .

مدافع بلند قامت داماش در رابطه با محرومیت هواداران در این بازی هم باید گفت: هواداران یار دوازدهم تیم هستند و عدم حضور آنها در روز بازی تیم میزبان را در زمین خود بیگانه میکند ، از آنها می خواهم تا در بازی های آینده آرامش خود را حفظ نمایند تا ما بتوانیم از وجود آنها در مقابل تیم حریف بهره مند شویم.

وی در پایان با اشاره به اشتباهات داوری طی چند هفته اخیر در لیگ برتر به خصوص در بازی های داماش سخنان خود را به پایان برد و اظهار امیدواری نمود این اشتباهات در هفته های آینده کمتر شود.

 

حسین ابراهیمی : مردم خوب رشت همیشه یار ما بوده اند

 

بازیکن داماش گیلان از عدم حضور هواداران در بازی با سپاهان اظهار تاسف کرد. حسین ابراهیمی بازیکن جوان و آینده دار داماش گیلان در رابطه با بازی تیم فوتبال داماش در مقابل سپاهان گفت: ما دوست داشتیم در مقابل سپاهان در حالی به میدان رویم که از حمایت هواداران و مردم خوب رشت برخوردار باشیم اما متاسفانه در این بازی از حضور هواداران محرومیم اما به مردم خوب شهر که یار همیشگی ما بوده اند قول می دهم که با کسب نتیجه ایی خوب در عضدی رشت ، آنها را در خانه هایشان خوشحال کنیم.

 

ابراهیمی در مورد تیم سپاهان گفت: جدول گویای شرایط این تیم است  ،اما آنها میهمان و ما میزبانیم و ما از این امتیاز خود استفاده می کنیم . وی ادامه داد: متاسفانه نزدیکی مسابقات در این نیم فصل باعث کمبود زمان در ادامه راه شده اما این موضوع همه گیر است و تمام تیم ها با این مشکل مواجه هستند. ابراهیمی در پایان گفت :من شخصا آقای تارتار را در نتایج اخیر مقصر نمی دانم بلکه فشردگی زمان برگزاری مسابقات را اصلی ترین دلیل اتفاقات اخیر میدانم اما به مردم فهیم و خوب رشت قول می دهم که در پایان این فصل در نیمه بالای جدول مسابقات لیگ برتر کشور قرار خواهیم گرفت.

 

مهدی تارتار : با تمام قوا به مصاف سپاهان می رویم

 

سرمربی داماش گیلان گفت:در شرایطی از حضور هواداران داماش محروم شدیم که به آن نیاز داشتیم. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال داماش پیش ازبازی تیم های داماش گیلان و سپاهان گفت: با اینکه سپاهان تیم بزرگی است اما ما با تمام قوا برای انجام یک بازی خوب وکسب3 امتیاز بازی به میدان می رویم. وی در خصوص محرومیت تیم داماش از حضور هوادارانش در این بازی گفت: فوتبال بدون حضور تماشاگر اصلا قشنگ نیست آنهم برای تیمی که هوادارانی خونگرم وباتعصب دارد که واقعا تیم شهرشان را دوست دارند.

 

تارتار ادامه داد:محروم کردن تماشاگران به زیبایی های فوتبال ضربه می زند و متاسفانه ما در شرایطی که در این بازی به حمایت هواداران نیاز داشتیم اما از آن محروم شدیم. وی در خصوص بازیکنان محروم تیم داماش گفت: سیدرضا چاووشی از تیم داماش دراین بازی به علت 3 اخطاره بودن محروم است. مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان در پایان گفت: بازیهای اخیر سپاهان را با همکارانم دیده ام وامیدواریم بتوانیم از نقاط ضعف آنها نهایت استفاده را ببریم.