شب گذشته مصاحبه‌ای با نصیر نعیمی‌پور متقاضی مالکیت باشگاه داماش گیلان با علیرضا احمدی خبرنگار وارش اسپرت صورت گرفت. شما می‌توانید فایل صوتی این مصاحبه را از کانال یوتیوب وارش اسپرت بشنوید.

همچنین عناوین این مصاحبه بدین شرح است:

-به همراه رییس هیات فوتبال لاهیجان خدمت آقای الماسخاله رفتیم، که ایشان گفتند ما شما را نمیشناسیم و طرف ما آقای زحمتکش است.

-آقای زحمتکش مجموعا ۷ میلیارد از ما بابت چک اول و هزینه کرد تیم دریافت کردند در حالی که طبق قرارداد ایشان بعد از پنج میلیارد اول باید تیم را تحویل می‌دادند.

-آقای زحمتکش تا بخش انتخاب آقای سیامک فراهانی با ما مشورت کردند و ما هم طبق دلایلی که آوردند قبول کردیم. از آن به بعد ایشان با روند خودشان پیش رفتند.

-ما مدارک و مستندات‌مان را به دوستان نشان دادیم که همه و علی الخصوص هیات فوتبال در خواب فرو رفتند.

-ایشان (زحمتکش) عنوان می‌کردند جرات دارید بیایید سمت گیلان.
من خودم گیلانی هستم و عرق دارم به استان.

-رای داوری از طرف آقای ساداتی صادر شده اما تا این لحظه ابلاغ نشده است. آقای ساداتی گفته‌اند از طرف دادگاه ابلاغ می‌شود که تا این لحاظ چنین اتفاقی نیفتاده است. استنباط‌ ما این است که تا شنبه ابلاغ خواهد آمد. البته این رای دست همه هست.

-ایشان آمده‌اند و به جای من ۳۰ میلیارد با تیم قرارداد بسته‌اند. تمام اعضا عزیزند اما تیم‌ورک مجموعا به ۲ امتیاز رسیده است که نشان می‌دهد ابزار با هم جور نیست.‌

-آقای الماسخاله به ما گفتند که برای بازی دریا بابل به استادیوم نیایید، آقای زحمتکش هم نمی‌آید. از ما لیست cip خواستند اما بعد گفتند که لیست را بسته‌ایم. البته ما در بین مردم نشستیم و بیشتر به ما خودش گذشت و احترام دریافت کردیم.

-از هشت مورد رای داوری، ۷ مورد را به نفع ما رای داده‌اند. پس از ابلاغ، منتظر اجرای ضابطین قضایی خواهیم بود تا تیم را تحویل بگیریم.
جالب است که به ما گفتند ۷ میلیارد مازاد بدهید‌ چون ایشان خرج کرده است. این هفت میلیاردی که می‌گویند منتج به چه شده است؟!

-قطعا از تیم حمایت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا تیم بازپروری و تقویت شود. آرامش برای یک تیم پنجاه درصد آن است و این تیم با استرسی که داشته نتوانسته است توان خود را نشان دهد.

-به هواداران قول می‌دهم که از هیچ چیز دریغ نخواهم کرد. انشالله بچه‌ها روی قلتک بیفتند می‌توانیم با یک‌جایگاه خوب فصل را به اتمام برسانیم.
و تشکر ویژه دارم از آقای آرمان (مدیرکل ورزش و جوانان) که ورود کرده‌اند.

 

پی‌نوشت: این حق را برای آقایان الماسخاله، زحمتکش و سایر افرادی که از آن‌ها نام برده شده است قائل هستیم تا در صورت تمایل نقطه نظرات‌شان به همین شکل در شبکه‌های اجتماعی وارش اسپرت منتشر کنیم.

پی‌نوشت ۲: نام ایشان به اشتباه در فایل ویدیویی داوود نعیمی‌پور ذکر شده است. نام ایشاد نصیر نعیمی‌پور است که بدین وسیله این اشتباه اصلاح می‌گردد.