وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان با حضور حمید درخشان سرمربی داماش و علیرضا پورمند سرمربی گهر درود برگزار شد .

 

درخشان : این پیروزی را مدیون هواداران هستم / نگران 4 بازی آینده نیستم!

 

این برد را مدیون هواداران هستم که نود دقیقه تیم را بدون وقفه تشویق کردند . امیدوارم که همیشه همینطور از ما حمایت کنند و ما نیز بتوانیم با نتایج و بازیهایمان همیشه قدردان این حمایت مردم باشیم .

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی یک برصفر تیمش مقابل گهر درود ضمن بیان مطلب فوق گفت : انتظارات من از تیم به این شکل نیست و اصلا برآورده نشد . شاید تنها جایی که توانست انتظارات من را برآورده کند خط دفاعی تیم بود اما خط هافبک و خط حمله تیم اصلا آنطوری که در تمرینات از آنها خواستم عمل نکردند .

وی ادامه داد : البته اینکه همه انتظار داشتند ما حتما این بازی را پیروز شویم و آن هم با سه چهار اختلاف ، می تواند یکی از دلایل این نوع بازی ما باشد در حالیکه هیچوقت نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی افزود : حسن رودباریان در این بازی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست به تیم کمک بزرگی را انجام دهد . از طرفی مهدوی و جهانبخش را به همراه نداشتیم که روی روند تیم ما بسیار موثر هستند .

درخشان در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا در ضد حملات و تحرک تیمی ، داماش کند بوده است گفت : با شما موافق هستم و یکی از اعتراضات من به نوع بازی تیم و بچه ها این بود که چرا چیزی را که در تمرین انجام داده ایم و کار کرده ایم ، مخصوصا در ضد حمله نشان نمی دهند. من فکر می کنم اگر زودتر در ضد حملات اضافه می شدیم و بهتر کار می کردیم می توانستیم به گل های دیگری برسیم که باید حتما بیشتر روی این قضیه در آینده کار کنیم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به اینکه نگاهش به چهار دیدار سخت آینده در مقابل تیم های تراکتورسازی ، سپاهان ، نفت تهران و استقلال به چه شکل است گفت : من نگران این بازی ها نیستم چون مطمئن هستم تیم من در مقابل این تیم ها بسیار خوب بازی کرد .

 

وی ادامه داد : برای تعطیلات بعد از بازی تراکتورسازی قرار است به اردوی 6 روزه کیش برویم و در آنجا تمرینات برنامه ریزی شده ای را انجام دهیم ، ضمن اینکه امیدوار هستم تا شروع دوباره بازیها مصدومین و غایبین تیم هم به ما برسند و تیم کامل تری را در ادامه رقابت ها داشته باشیم .

وی افزود : تعطیلات چند باره لیگ بسیار به نفع تیم ما خواهد بود چرا که تیم پیش از فصل تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته بود.

 

حمید درخشان - علی سراوانی

 

درخشان در پاسخ به اینکه بعد از اینکه جای ابراهیمی و افشه عوض شد تیم به گل رسید و چرا دوباره این بازیکنان به پست های قبل خود بازگشتند گفت : آنجایی که جای بازیکنان را عوض کردم تیم به گل رسید و من هم دنبال همین قضیه بودم اما پس از آن یک ضدحمله شد که افشه آنجا قدرت پای راست خوبی را نداشت و همین مسئله باعث شد تا دوباره بازیکنان را به جای خودشان برگردانم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص حرکت عبدالله مرغوب که جلوی رفتن بازیکنان داماش به سمت نیمکت گهر پس از پایان مسابقه توضیح داد گفت : مطمئن باشید دیگر به هیچ عنوان چنین حرکاتی را مشاهده نخواهید کرد .

درخشان در پاسخ به وارش اسپرت که با نقل قول صحبت های پورمند در خصوص روند داوری از دقیقه 75 و اینکه بازیکنان داماش اعتراض نمی کردند و تشکر کرد، گفت : من هفته گذشته به بازیکنانم گفتم که حق هیچ گونه اعتراضی نسبت به داوری ندارند و هر بازیکنی این کار را انجام دهد ،حتی اگر پنالتی اشتباه هم گرفته شود جریمه خواهد شد .
وی افزود : آقای پورمند تیمش خوب بازی کرد و زحمت کشید اما قرار نیست که ما از امتیاز میزبانی و یا موقعیت هایمان استفاده نکنیم و برنده نشویم . ما تلاش کردیم که این بازی را ببریم و بردیم .

 

همچنین پیش از شروع کنفرانس نیز علی سراوانی مدیر رسانه ای داماش با بیان جملاتی از تشویق های نود دقیقه ای هواداران داماش تشکر کرد .

 

علیرضا پورمند سرمربی گهر

 

پورمند :متعجب بود که چرا بازیکنان داماش اعتراض نمی کنند / داماش هواداران خونگرم و فوتبال فهمی را دارد

 

با توجه به تغییر و تحولات داخلی باشگاه بازیکنانمان به لحاظ روحی بهتر شده بودند و تمامی بچه ها به آن وظایفی که از آنها خواسته بودیم عمل کردند و باتمام وجودشان بازی کردند .

علیرضا پورمند سرمربی گهر درود پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت : داماش به لحاظ نفرات از ما غنی تر است در حالیکه اگر لیست تیم ما را نگاه کرده باشید ما با 17 بازیکن آمدیم . با تمام این اوصاف ما بازی پایاپایی را انجام دادیم .

 

وی در خصوص دیدار آینده این تیم در مقابل استقلال و اینکه ممکن است با میزبانی گهر در آزادی برگزار شود گفت : الان که اینجا نشسته ام بیشتر برای هواداران لرستان ناراحتم چرا که آنها نشان داده اند که خیلی به تیمشان علاقه دارند و دوست دارند تیمشان موفق باشد .

وی ادامه داد : در مورد میزبانی من تصمیم گیرنده نیستم اما مسلما خیلی دوست دارم این دیدار در لرستان برگزار شود و این را هم اعلام کرده ام .

 

سرمربی گهر در خصوص اعتراضات حین بازی به داوری گفت : من از بچه های مودب داماش بسیار تشکر می کنم چون در 15 دقیقه پایانی آقای حاجی پور خیلی به نفع ما سوت زد و من نگران و متعجب بودم که چرا بچه های داماش اعتراض نمی کنند .

وی در مورد اینکه در خصوص پنالتی نظرش چیست گفت: کارشناس ها باید نظر بدهند اما باید این نکته را بگویم که چون خودم مدافع بوده ام میدانم هرچقدر تصویر را تکرار کنند بیشتر مدافع مقصر می شود !

 

پورمند در پاسخ به وارش اسپرت که از وی در مورد تشویق او و تیم گهر توسط هواداران داماش گیلان پرسیده بود گفت : زمانی هم که اینجا بودم خاطرات خوبی را از آنها داشتم و این تماشاگر را دوست داشتم چون واقعا مردم گیلان به خصوص شهرستان رشت مردمان فوتبال دوست ، فوتبال فهم و خونگرمی را دارد . جا دارد از آنها تشکر کنم که برای تیم گهر و شخص من سنگ تمام گذاشتند .

وی افزود : دست تک تک هواداران داماش را می بوسم و تشکر ویژه ای از آنها دارم . از طرفی هم فکر می کنم با توجه به اینکه مردم شهرهای دیگر هم میدانند که ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده ایم در استان های دیگر هم گهر کم کم مورد توجه قرار گرفته است .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید