داماش با پنالتی اوقات تلف شده، دستش از امتیازی با ارزش در کرمان دور ماند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور داماش گیلان در استادیوم شهدای مس کرمان میهمان تیم مس شهر بابک بود که در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر دو به میزبان خود واگذار کرد.

ابتدا حمید گلزاری در دقیقه ۱۱ و پس از آن ساسان حسینی در دقیقه ۵۳ برای مس شهر بابک گلزنی کردند اما داماش که چهره تیم بازنده را نداشت با فشار بر روی دروازه مس شهر بابک ابتدا در دقیقه ۶۱ توسط مجتبی بیژن و سپس امید پورقنبری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۵ به دو گل دست پیدا کرد؛ اما این پایان کار نبود و در صحنه ای مشکوک در دقیقه ۹۶ که اعتراض شدید داماشی‌ها را در پی داشت داور مسابقه اعلام پنالتی به سود مس شهر بابک می‌کند و این در حالی بود که کمک اول مسابقه این اعتقاد را نداشت. در نهایت ضربه پنالتی مس توسط علیرضا ولی زاده در دقیقه ۱۰۰ به گل برتری این تیم انجامید تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

داماشی‌ها جمعه هفته آینده در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: مسعود پورمحمد (اشکان توانا از ۴۴)، مجتبی بیژن، مهدی رستمی، پژمان نجات، حسین خیری، سید حسین حق‌شناس (رضا زاهدتبار از ۴۴)، محمد رستمی، آرمین انبساطی (امیرحسین یوسفی از ۵۷)، علیرضا مصطفایی (امید پورقنبری از ۵۱)، سید محمد خرم الحسینی، سعید طالبی (سعید دلاور از ۵۷).