به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، امیر عابدینی در مورد بحث واگذاری باشگاه داماش گیلان گفت: فردا قرارداد قطعی انتقال امتیاز داماش گیلان امضا می‌شود و این مراسم ساعت 18 فردا در رشت و در حضور خبرنگاران انجام خواهد شد. گروه گرند به مدیرعاملی مجید طلایی امتیاز داماش گیلان را در اختیار خواهد گرفت و پرداخت تمام دیون و هزینه‌های باشگاه را هم پذیرفته‌اند.

 

وی در مورد اینکه تیم داماش از رشت به شهر دیگری منتقل خواهد شد یا نه، گفت: نه قرار نیست تیم منتقل شود. قرارداد را من و ناظر قضایی بارها مرور کرده‌ایم. البته اگر مسئولان استان از تیم حمایت نکنند آنها نیز دلسرد می‌شوند و تیم را به حال خود رها خواهند کرد. بنابراین باید مسئولان استانی از تیم و خریداران جدید حمایت کنند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد شایعه مذاکره با چند مربی برای تیم داماش گفت: تاکنون با هیچ سرمربی، نیمه مربی، مربی برای داماش گیلان مذاکره‌ای نداشته‌ام. با نظر محمدی کارمان را ادامه می‌دهیم. در مورد ادامه همکاری خودم هم هیچ صحبتی با آنها انجام نداده‌ام و نمی‌دانم که می‌خواهند من بمانم یا بروم اما آنچه مسلم است اینکه هم به خاطر تیم و هم به خاطر خریداران جدید همه چیز را رها نمی‌کنم و به آنها کمک خواهم کرد.