جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با حضور در تمرینات تیم فوتبال داماش در ورزشگاه سردارجنگل رشت، از تمرینات این تیم بازدید کرد.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این بازدید اظهار داشت: بنده این قول را می‌دهم که با تمام توان در کنار تیم‌های مطرح استان خواهم ماند. امیدوارم شما هم با تلاش‌های خود به جایگاه اصلی برسید وشاهد روند روبه شد فوتبال و سایر رشته های ورزشی در استان باشیم.

وی گفت: ما نسبت به سرنوشت تیم های فوتبال استان بی تفاوت نخواهیم بود، چون برد این تیم‌ها دل مردم و هواداران را شاد خواهد کرد.

آرمان گفت: با برنامه ریزی های صحیح در حوزه ورزش برای ارتقای تمامی رشته‌های ورزشی استان تلاش خواهیم کرد تا شاهد رشد و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در استان باشیم.

وی همچنین این نوید را داد که بزودی کار کاشت چمن طبیعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز خواهد شد تا مورد استفاده تیم های فوتبال استان قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تحقق این مهم را حاصل هم اندیشی و همگرایی همه کارشناسان و مسوولان استانی ارزیابی کردو افزود: برآیند این تعامل سازنده و دوراندیشانه سبب شد تا استاندار ، نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان هم بر اجرای این پروژه مهم تاکید کنند .

وی با اشاره به نگرانی های موجود درباره بارندگی های سالیانه در گیلان و اینکه شاید اجرای چمن طبیعی کارآمدی لازم را نداشته باشد ،گفت : کوشش کرده ایم‌ تا با بهره مندی از نگاه کارشناسان زبده این حوزه در سطح کشور از بهترین امکانات روز دنیا برای چمن کاری این ورزشگاه خاطره انگیز استفاده کنیم.

 

 

 

 

‌‌