به گزارش وارش اسپرت علی احمدی سراوانی مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص اظهارات امیر عابدینی و شهرام قویدل مبنی بر حضور هواداران داماش گیلان در بازی بعدی خانگی در عضدی رشت گفت:حکم ناعادلانه ای در حق تیم و هواداران داماش گیلان صادر کرده اند و ما تابع دستورات مسئولان باشگاه هستیم و امیدواریم هواداران داماش در بازی بعدی با حضور منسجم خویش همچون بازی های گذشته در ورزشگاه عضدی حاضر شوند و به حمایت و تشویق تیم محبوب خود بپردازند. وی در ادامه گفت:سرمایه اصلی داماش گیلان ده ها هزار هوادار پرشور آن است و اگر قرار باشد این سرمایه با حکمی غیر منطقی و به دور از عدالت آن هم در چارچوب موسسات فدراسیون فوتبال سلب شود دیگر چیزی از فوتبال استان گیلان باقی نمی ماند،براستی چر باید هزینه اشتباهات دیگران را هزاران هوادار که اکثریت آن از قشر جوان این خطه هستند ، پرداخت کنند؟

 

سراوانی ادامه داد:اگر به خاطر کل کل 500 نفر از تماشاگران می خواهند ما را محروم کنند در حالی که 20 هزار نفر فقط تیم خود را تشویق می کردند پس باید هواداران استقلال را به خاطر وقایع با سایپا مادام العمر محروم می کردند و پرسپولیسی ها به خاطر اتفاقات بازی با ملوان از لیگ کنار بگذارند!

 

متن کامل در ادامه مطلب

علی سراوانی در خصوص مسائل روز بازی با استقلال گفت: ناظر انضباطی بازی با استقلال پس از بازی به ما گفت که جو ورزشگاه خوب بود و تنها گروهی اندک از هواداران دو تیم با هم کری خواندند. همچنین قبل از بازی با استقلال در جلسه منیجر میتینگ ناظر بازی از ما به خاطر شرایط مطلوب ورزشگاه و تشویق تیم حریف توسط هواداران ما در بازی با گهر و نفت تهران قدردانی کردند اما باز هم در کمال تعجب حسن زاده ما را به خاطر این دو بازی توبیخ و درج در پرونده کرد! برای ایشان مهم نیست در ورزشگاه چه پیش می آید فقط دوست دارد رشتی ها را محروم کند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید