مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در خصوص خبر منتشر شده صبح امروز وارش اسپرت مبنی بر تامین هزینه ایاب و ذهاب این تیم برای سفر به رشت و قول پاداش از سوی یکی از تیم های پایین جدولی واکنش نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلانبه نقل از سایت رسمی باشگاه شهرداری بندرعباس محمد رحیمی گفت: باشگاه شهرداری بندرعباس از تیم های ریشه دار و باسابقه در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و خوشبختانه عملکرد آن ظرف سالیان گذشته نشان داده که از هرگونه تهمتی مبراست.

 

وی با بیان اینکه این باشگاه آن قدر فقیر نشده است که برای اعزام خود نیاز به گرفتن پول از باشگاهی دیگر باشد، اظهار کرد: تمامی این مسائل حواشی و به هیچ وجه صحت ندارد و باوجود سقوط به لیگ دسته دوم تا پایان مسابقات با قدرت و برای حفظ آبروی خود به میدان می رویم.

 

رحیمی با انتقاد از کسانی که با اینگونه جوسازی ها فصای سالم فوتبال را به فضایی ناسالم تبدیل کرده اند، اظهار کرد: امیدوارم سازمان لیگ با چنین افرادی برخورد جدی داشته باشد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مدیرتیم فوتبال باشگاه شهرداری بندرعباس در خصوص عدم اختصاص زمین عضدی رشت به تیم شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: در بدو ورود داماش به شهر بندرعباس به استقبال آن ها رفته و مستندات آن موجود است و حتی زمین تمرین ببا توجه به خواسته تیم داماش در ساعت اعلام شده بدون گرفتن ریالی پول به آن ها دادیم اما انگار رسم مهمان نوازی برای تیم شهرداری بندرعباس را به خوبی به جای آوردند.

 

وی در پایان گفت: فوتبال فضایی سالم و باید در ان به دنبال دوستی بود اما برخی با رفتارهای خود فضای آن را آلوده و سبب کدورت ها می شوند.

 

پی نوشت: مشخص نیست که با چه استدلالی مسئولین تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خبر تامین هزینه ایاب و ذهاب این تیم از سوی باشگاهی دیگر و قول پاداش از سوی آن باشگاه در صورت پیروزی بر داماش را تهمت استنباط نموده اند. اصولا پاداش برای شکست مقابل تیمی دیگر عملی قبیح و بدور از چارچوب جوانمردانه است و تامین هزینه از سوی باشگاهی دیگر، که در واقع برای ایجاد انگیزه بیشتر باشد می تواند کاملا طبیعی باشد!

 

همچنین در همه جا عرف این است که باشگاه میزبان یک روز قبل از مسابقه زمین بازی را در اختیار تیم میهمان قرار دهد نه از سه یا دو روز پیش از آن؛ بنابراین رد خواسته بندری ها در مسئله زمین تمرین چیزی عجیب نبود! بر همین اساس باشگاه داماش گیلان نیز امروز آمادگی خود را برای اینکه زمین عضدی را در اختیار تیم فوتبال شهرداری بندرعباس قراردهد اعلام کرد اما خود مسئولین این تیم نخواستند که در عضدی تمرینشان را برگزار کنند.

 

 

 

 

داماش گیلان، شهرداری بندرعباس، سایت داماش، damash،