تصمیم ‌باشگاه داماش گیلان برای انجام‌مسابقه مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی هنوز مشخص نیست.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان محمدمهدی الطافی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه حریف تیم داماش گیلان در فینال جام حذفی مشخص شده است، گفت: ما هنوز در کش و قوس هستیم. شب گذشته تا ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد جلسه داشتیم و امروز هم باید در جلسه شرکت کنم. ان‌شاالله طی امروز و فردا تصمیمان را اعلام می‌کنیم. هنوز تصمیم جدی در مورد حضور در مسابقه فینال نگرفته‌ایم.

الطافی در مورد اینکه این بازی در ورزشگاه فولاد‌آره‌نا برگزار خواهد شد، گفت: محل برگزاری بازی جای خوبی است اما ما هم مشکلاتی داریم. چه برای شرکت در مسابقه و چه عدم شرکت، که در حال تصمیم گیری در مورد این مساله هستیم.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد، در مورد این مشکلات توضیحات بیشتری بدهد، گفت: ما باید ببینیم که چه باید بکنیم. من تنها نیستم. امروز هم به جلسه می‌دوم تا در مورد این مساله صحبت کنیم. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد اینکه گفته می‌شود تمرینات تیم با نفرات کمی برگزار می‌شود، گفت: چون نمی‌دانیم چه باید بکنیم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی نبود. هدف ما صعود به لیگ یک بود. قهرمان هم بشویم تاثیری ندارد. فرض کنید برخلاف جریان آب، قهرمان شویم، تاثیری بر باشگاه و تیم در این شرایط ندارد.

الطافی افزود: ما یک‌تیم دسته دویی هستیم و امکانات زیادی نداریم. به امید خدا تا فردا این موضوع اعلام خواهد شد.