دیار وارش: مدیر عامل باشگاه داماش گیلان از قطع همکاری سرمربی فعلی این باشگاه خبر داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش، مهندس محمدمهدی الطافی پس از برگزاری جلسه امشب هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان که با حضور رامیز محمداُف سرمربی این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: درجلسه امشب با استعفای آقای رامیز محمداُف موافقت و با ایشان قطع همکاری شد.
وی با تشکر از زحمات سرمربی اسبق داماش گیلان گفت: رامیز محمداُف با حسن نیّت، تمام تلاش خود برای موفقیت داماش را انجام داد و از این بابت از او ممنونیم. آقای محمداف که توسط آقای سامیر رجب اف برای همکاری دعوت شده بود، پس از جدایی سرمایه گذار آذربایجانی و با وجود رابطه دوستی و آشنایی دیرینه با ایشان، با جوانمردی تمام به پای تیم ایستادند و بدون هیچگونه دریافت مالی و با جدیّت به کار خود ادامه دادند، تا لطمه ای به تیم وارد نشود.
ضمن اینکه پس از استعفا نیز، قسمتی از حق و حقوقشان را هم به باشگاه هبه کردند و برای داماش در ادامه راه آرزوی موفقیت نمودند و این رفتارهای ورزشی و اخلاقی ایشان، برای ما بسیار ارزشمند است و ما هم برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اضافه نمود که فعالیت تیم با کمک سایر اعضای کادرفنی ادامه خواهد داشت. وی همچنین در مورد روشن شدن تکلیف سکان هدایت این باشگاه نیز تصریح کرد: “در حال بررسی و مذاکره با گزینه های مدّنظر هستیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم.”