اخیرا سازمان لیگ در نامه ای به هیات های فوتبال استان ها خواستار مشخص شدن استادیوم های میزبان لیگ دو در شهرستان ها شده است.

 

نامه ای حائز اهمیت، برای هواداران داماش که مشخص می کند تیم محبوب شان در کدام استادیوم رشت فصل پیش رو لیگ دو را میزبانی می کند؛

مهندس محمدمهدی الطافی در این خصوص به خبرنگار وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت توانستیم موافقت شورای تامین استان گیلان را جلب کنیم تا داماش در استادیوم عضدی از رقیبان پذیرایی کند و در نامه ای به سازمان لیگ هم عضدی را به عنوان استادیوم اول اعلام داشتیم. هم اکنون هم باشگاه داماش در حال آماده سازی استادیوم می باشد.

 

مهندس الطافی در تشریح مراحل آماده سازی استادیوم عضدی چنین گفت: با توجه به عملیات عمرانی که در عضدی صورت گرفته بود، شاهد وجود آهن آلات و مصالح ساختمانی در کنار زمین بودیم که باید جمع آوری شود؛ از طرفی هم برای پوشش نمای سکوهای تخریب شده روبرو اقداماتی توسط باشگاه داماش در حال انجام است.

 

مدیرعامل داماش گیلان در خصوص ترمیم چمن مصنوعی عضدی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در آینده چمن عضدی را شانه بزنیم که البته حدود سی میلیون تومان هزینه بردار است!