نام داماش یک اسم هویتی و بومی است و آن را تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از تسنیم، علی محمودی درباره صحبت‌هایی که این روزها مبنی بر تغییر نام داماش وجود دارد، اظهار داشت: نام داماش یک اسم بومی و محلی بود و تیم داماش پیش از این با نام داماش ایرانیان ثبت شده بود و با نام داماش گیلان در مسابقات شرکت می‌کرد و ما اسم داماش را حفظ می‌کنیم.

 

وی افزود: واژه داماش ریشه و عقبه این باشگاه است و نمی‌توان آن‌را از این باشگاه جدا کرد. تیم در ثبت شرکت‌ها با نام شهر باران ثبت می‌شود و ما در مسابقات با نام داماش شهرباران شرکت می‌کنیم و در واقع ما نام شرکت را هم بومی کردیم.

  

محمودی درباره نوع مالکیت داماش بیان کرد: شرکت آهن و فولاد لوشان به نمایندگی از 14 شرکت متمرکز در استان گیلان در این تیم سرمایه گذاری کرده است و هدف ما بومی سازی باشگاه در گیلان است که تا چند روز آینده میزان سهام و نکات ریز آن نیز مشخص می‌شود.

  

وی با اشاره به حضور عابدینی در باشگاه گفت: آقای عابدینی از بزرگان فوتبال ایران است و هیچ‌وقت نمی‌توانیم بگوییم که آقای عابدینی باشد یا نباشد، ایشان بزرگ فوتبال ما هستند و من باشگاه‌های بسیاری را در ایران سراغ دارم که آقای عابدینی سمتی در آنجا ندارد اما همه پیش ایشان می‌روند و مشاوره می‌گیرند و ما در راهی که پیش رو داریم از مشاوره ایشان استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه داماش در مورد گزینه های سرمربی گری داماش گفت: تا کنون با هیچ مربی به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و مذاکراتمان هم‌چنان ادامه داد و با گزینه‌هایی مثل تارتار وجهانپور و غیره مذاکراتی را انجام داده ایم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و به امید خدا تا شنبه سرمربی تیم مشخص می‌شود.

 

وی درباره بازیکنان جذب شده گفت: ما در ظرف 48 ساعت، تیم را تحویل گرفتیم و سپس با 27 بازیکن قرارداد بستیم که حداقل 12 بازیکن شاخص در بین آنها وجود دارد و در این شهر بازی کرده اند و عقبه خوبی دارند و تیم خوبی را بسته‌ایم.

محمودی در توضیح ساختار کلی باشگاه اظهار داشت: ما درباره دوستانی که بودند و حضور داشتند فعلا هیچ تصمیمی را نداریم و با آنها در حال همکاری هستیم و این همکاری همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی همچنین افزود: ما در تلاش هستیم تا مجموعه باشگاه را از تهران به استان گیلان بیاوریم و سعی داریم تا با استفاده از بسترهایی که در استان وجود دارد تیم را یک مجموعه کاملا بومی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص حامیان مالی باشگاه ه افزود: شرکت آهن و فولاد به همراه 13 شرکت گیلانی دیگر تمام توانایی خود را برای سرمایه گذاری در فوتبال گیلان به کار برده اند تا تیم داماش بار دیگر بتواند موفق شود.