داماش را به عنوان تیمی لیگ سه ای نمی بینم و هنوز به این فکر می کنم که این تیم در لیگ برتر است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد غلامی مهاجم کهنه کار و مربی داماش گیلان پس از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم پارس ساوه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بازگشتش به داماش گفت: حدود یک سال و نیم قبل که داماش در لیگ یک بود، صحبت هایی را انجام داده بودم که با داماش از فوتبال خداحافظی کنم اما متاسفانه اتفاقات بدی رقم خورد و تیم هم از استان خارج شد.

وی ادامه داد‌: قبل از اینکه مسئولین امتیاز لیگ سه ای بگیرند، به دلایلی تصمیم گرفته بودم از فوتبال خداحافظی کنم؛ وقتی شنیدم تیم داماش دوباره شکل و سرانجام گرفت، خوشحال شدم و با آنکه برای مربیگری در تیم های دیگر پیشنهاداتی داشتم اما خدا را شکر توانستم به وعده ام وفا کنم و به داماش بیایم.

مربی و بازیکن داماش در خصوص تیمش برابر آلومینیوم پارس ساوه نیز گفت: تیم خیلی خوب بازی کرد و مستحق پیروزی حتی با گل های بیشتر بودیم. از طرفی دیگر بسیار خوشحال هستم که در بدو ورود بنده به زمین به گل رسیدیم.

وی افزود: داماش را به هیچ عنوان یک تیم لیگ سه ای نمی بینم و خاطرات خیلی خوبی را با این تیم در لیگ برتر داشته ام. من به این فکر می کنم که داماش هنوز در لیگ برتر است. امیدوارم مجموعه و هواداران همه دست به دست هم دهیم تا انشالله تیم داماش را در لیگ برتر ببینیم.