دیار وارش: سرپرست باشگاه داماش گیلان از پخش زنده تلویزیونی بازی های خانگی این تیم در مرحله نهایی لیگ دو خبر داد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا حاجی پور عصر امروز طی گفتگویی با خبرنگار وارش اسپرت گفت: بر اساس توافقی که بین باشگاه داماش گیلان با شرکت تبلیغاتی سایه روشن صورت گرفت، مقرر شد تا در ازای تقبل هزینه های مربوط به پخش زنده تلویزیونی مسابقات خانگی داماش در مرحله نهایی لیگ دو، تبلیغات دور زمین استادیوم سردارجنگل رشت در بازی های داماش تا پایان فصل، به این شرکت واگذار شود. 

وی افزود: پس از این توافق، باشگاه داماش گیلان قراردادی را با سروش رسانه امضا کرد تا بدین ترتیب پنج بازی خانگی داماش گیلان در مرحله نهایی لیگ دو به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی باران پخش شود. 

سرپرست داماش گیلان ضمن اشاره به میزبانی داماش در بازی حساس فردا برابر شهرداری بندرعباس بیان داشت: بندرعباسی‌ها از مدعیان این فصل به‌حساب می‌آیند، اما ما با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خود به دنبال آغازی بسیار خوب و با قدرت در برابر حریف خود هستیم. 

محمدرضا حاجی پور با اشاره به نقش هواداران داماش در موفقیت‌های این تیم اظهار داشت: پیوند بین داماش و هوادارانش یک پیوند قلبی است. تلاش خود را انجام می دهیم تا با نتایج خوب هواداران خود را شاد کنیم. ما روی حمایت تمام قد هواداران حساب باز کرده ایم و می دانیم که آن ها در این برهه حساس با تمام توان از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که بازی‌های باقی‌مانده را با تلاش مربیان، بازیکنان و حمایت هواداران با موفقیت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم صعود داماش به لیگ یک را در کنار هم جشن بگیریم.