سرپرست داماش گیلان گفت: امیدوارم فردا روز خوبی برای داماش و هواداران باشد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، محمدرضا حاجی پور پس از برگزاری جلسه هماهنگی پیش از بازی اظهار داشت: جلسه خوبی با حضور نمایندگان محترم فدراسیون و هیات تهران و نماینده محترم یگان ویژه برگزار شد و امیدوارم یک روز خوب فوتبالی را شاهد باشیم.

وی افزود: امیدوارم با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران خود با دست پر از میدان خارج شویم و در شرایط خوبی به استقبال بازی برگشت برویم.

سرپرست داماش با اشاره به اختصاص ظرفیت ده درصدی برای هواداران داماش در این بازی گفت: در این جلسه اعلام شد که تنها ده درصد ظرفیت استادیوم در اختیار هواداران داماش قرار می گیرد و با توجه به ظرفیت کم هزار و دویست نفری ورزشگاه غدیر از این بابت در محدودیت قرار می گیریم. اما تیفوسی های داماش هوادار حرفه ای هستند و حضور آنها با انرژی و تشویق نود دقیقه ای شان، جو استادیوم را به سود ما رقم خواهد زد. در طول این چند فصل اخیر هواداران در همه جا همراه داماش بوده اند و داماش هیچ وقت در هیچ کجا احساس غربت نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا تیفوسی ها مثل همیشه با تشویق نود دقیقه ای خود روحیه بخش تیم محبوب خود باشند و در مجموع از دو بازی پلی آف سربلند خارج شویم.