کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، داماش را با مبالغی سنگین جریمه و به یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم کرد!

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، به دنبال حواشی دیدار برگشت دور اول پلی آف صعود به لیگ دو مابین دو تیم داماش گیلان و کیا تهران در روز ۳ مرداد ۱۴۰۱، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بدون در نظر گرفتن منبع ایجاد حواشی یعنی داوری فوق ضعیف نورمحمدی قاضی این مسابقه، اقدام به صدور احکامی سنگین برعلیه باشگاه داماش، هواداران و دو تن از اعضای این تیم نموده است.

 

بر اساس حکمی که برخلاف سایر احکام انضباطی لیگ سه به سرعت و در آستانه دیدار برگشت فینال پلی آف صادر شده است، باشگاه داماش گیلان به دلیل آنچه سو رفتار تیمی به علت دریافت بیش از پنج کارت زرد و استفاده از الفاظ نامناسب و مواد محترقه توسط هواداران تیم بیان شده، به ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قطعی) و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار خانگی محکوم شد. در این حکم، رای محرومیت از هوادار قابل اعتراض عنوان شده است.

 

ابراهیم (سامان) رضایی پزشکیار تیم نیز به شش جلسه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقه و مبلغ ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حسین محمدی مربی گلرهای داماش گیلان نیز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 

نکته قابل توجه در این احکام در عین بحث بر عدالت آن، ارقام بالاییست که به مثابه احکام تیم‌های لیگ برتری در نظر گرفته شده است.