در حالی که خبرهایی از حضور علیرضا جهانبخش به عنوان مالک داماش شنیده می‌شود، مالک پیشین و مدیران فعلی داماش این موضوع را تکذیب می‌کنند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، عصر چهارشنبه خبری در رسانه‌هایی از جمله ورزش سه منتشر شد که بر اساس آن از علیرضا جهانبخش به عنوان مالک آینده باشگاه داماش گیلان نام برده شد. در این خبرها آمده است که خسرو حیدری نیز به عنوان سرمربی فصل آتی داماش خواهد بود و این ملی پوش سابق و کمک مربی فصل گذشته استقلال، جلسه‌ای را نیز با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان داشته است.

به نقل از ورزش سه، طی این جلسه آرمان اظهار داشته است که گروه فعلی که قرار است مالکیت داماش را بر عهده بگیرند از کار کنار خواهند رفت تا راه برای حضور جهانبخش و حیدری هموار شود.

پس از این خبر برای صحت سقم ماجرا و اطلاع هواداران داماش گیلان، به پیگیری این اخبار پرداختیم و طی آن برقراری جلساتی در این خصوص مورد تایید قرار گرفت و حتی گویا امیر عابدینی مدیرعامل اسبق داماش نیز در برخی جلسات حضور داشته و به عنوان مدیرعامل آتی معرفی شده است اما زحمتکش مالک فصل گذشته و همچنین معصومی مشاور مالک جدید منکر مذاکرات شده‌اند!

ناصر زحمتکش مالک فصل گذشته داماش گیلان در گفتگویی کوتاه تنها عنوان کرد که «همه چیز را تکذیب می‌کنم.»

در ادامه محمد معصومی مشاور پیمان بهاروند که به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه داماش نیز معرفی شده است در گفتگو با وارش اسپرت، گفت: «منشا این صحبت‌ها نمی‌دانم از کجاست. ما تیم را از آقای زحمتکش گرفته‌ایم و طبق توافقات به تعهداتمان عمل کرده‌ایم. یک چک هم برای دو هفته آینده است که انشالله پاس خواهد شد. سرمربی ما (کلانتری) وارد رشت شده است و با بازیکنان طبق لیست سرمربی در حال مذاکره هستیم و از شنبه هم تمرینات را آغاز می‌کنیم. ما به لحاظ لجستیکی و مالی مشکلی نداریم و هدفمان این است که تیم خوبی را تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: وقتی قراردادی بین دو نفر انجام می‌شود، نفر سوم اگر بخواهد وارد شود بحث فروش مال غیر خواهد بود. کسی که این کار را کرده هدفش برهم زدن تمرکز باشگاه بوده است. من با پدر‌علیرضا جهانبخش رفت و آمد دارم و اگر بحث خریدی بود با من تماس می‌گرفت.

ایشان از مفاخر فوتبال گیلان هستند و شاید از نقطه نظرات استفاده کنیم اما تا این لحظه قصد فروش تیم را نداریم و کسی هم با ما در این باره صحبت نکرده است.»

گفته می‌شود در صورت نقد شدن چک بهاروند در روز ۴ مرداد، مالکیت داماش به طور کامل به او منتقل می‌شود. باید منتظر ماند و دید عاقبت این ماجرا به کجا کشیده خواهد شد. ‌