دو هفته از مسابقه پایانی داماش و صعود این تیم به لیگ دسته اول گذشته است؛ فردای روز صعود، ناصر زحمتکش مالک باشگاه از ادامه تیمداری کناره‌گیری کرد، اما پس از این اتفاق نه تنها هیچ صحبت یا تلاشی برای واگذاری تیم به مجموعه‌ای جدید انجام نشده است، بلکه سکوت خبری مطلق کر کننده ای در پیرامون داماش و مسئولین فوتبالی استان وجود دارد.

اینطور نیست که ماموریت‌تان با صعود داماش و ارسال پیام‌های تبریک به پایان رسیده باشد. روندی که در حال طی شدن است به جایی منتهی می‌شود که در نهایت نزدیک به شروع رقابت‌ها، تیم با عجله به اولین مجموعه در دسترس واگذار می‌شود و در حالی که تمام تیم‌ها آماده شروع مسابقات هستند، داماش نفرات جامانده از نقل و انتقالات را جذب می‌کند و با این ترفند، انتظارات را به حداقل رسانده و هدف را تنها بقا عنوان می‌کنند تا این فصل هم با روزمرگی به اتمام برسد و سال دیگر داماش با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم کند.
تمام این‌ها بدون در نظر گرفتن این نکته است که این نوع تیمداری چقدر در طول فصل به خاطر احتمال عدم کسب نتایج مناسب، باعث ایجاد حواشی مختلف می‌شود!

تمام این اتفاقات در گذشته نیز برای داماش رخ داده بود و این سکوت و بی‌خبری در این برهه حساس آماده‌سازی تیم آن هم با وضعیت نامشخص مالکیتی، نویدبخش اتفاقات خوبی نیست. وظیفه متولیان ورزشی و فوتبالی استان این است که هر چه سریع تر وضعیت تیم اول شهر رشت را مشخص کنند تا خیال هواداران پرشور این تیم آسوده شود.