varesh-sport.com : از بازی ملوان و داماش بگوئید. بازی چطور بود؟

خوشبختانه و مخصوصا به لحاظ نتیجه بازی بدی از آب در نیامد . با توجه به حساسیتی که شما رسانه ها و صدا و سیما برای این بازی ایجاد کرده بودید من نگران این قضیه بودم که بازیکنان به حاشیه بروند ولی شکر خدا بازیکنان ما وارد مسائل حاشیه ای نشدند و بازی خوبی را هم از خود نشان دادند و در نهایت نیز به 3 امتیاز این مسابقه حساس دست پیدا کردیم.

 

varesh-sport.com : فکر می کردید جو بازی به این شکل باشد؟

معمولا در استانی که دو تا تیم فوتبال مطرح حضور داشته باشند حساسیت وجود خواهد داشت،مخصوصا اگر آن دو تیم از یک شهر نباشد. در خوزستان ، تهران و اصفهان و… هم این مسئله وجود دارد اما من چندان به این حساسیت ها اعتقاد ندارم و به دید من هر بازی سه امتیاز است و من فکر نمی کنم در پایان بازی با ملوان بیشتر از 3 امتیاز به ما داده باشند .

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه شما یک آبادانی هستید اگر بخواهید داربی اهواز با آبادان را با بازی رشت و انزلی مقایسه کنید به چه نتیجه ای می رسید؟

آن جا هم همین حساسیت وجود دارد و رسانه ها نقش بسزایی را در زیاد کردن این حساسیت ها ایفا می کنند . حتی گاها تنش هایی نیز بین تماشاگران و یا بازیکنان اتفاق می افتد و متاسفانه اینگونه مسابقات ، بازیهای چندان جالبی هم از آب در نمی آیند . خوشبختانه در این بازی بین بازیکنان درگیری ایجاد نشد و فقط متاسفانه بین تماشاگران یک مقدار درگیری لفظی بود که البته به زمین مسابقه کشیده نشد.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب …

varesh-sport.com : از چند روز قبل هواشناسی این مسابقه را در زیر بارش باران پیش بینی کرد اما اینگونه نشد و هوا آفتابی بود. این مسئله تا چه حد به سود داماش بود؟

صد در صد این هوا به نفع تیم ما بود چرا که به غیر از تعدادی از بچه های ما که بچه شمال بودند و به این شکل زمین ها عادت داشتند بقیه این شرایط را نداشتند . به هر حال زمین با توجه به بارندگی هایی که در روزهای قبل وجود داشت لغزندگی خاص خودش را داشت و اگر در برخی مواقع ملوان روی زمین راحت تر بازی می کرد و اگر گاهی اتفاق می افتاد که یک مقدار بازیش برما می چربید به خاطر همین آشنایی آنها با این زمین بود وگرنه ما تمام روزنه های ورود آنها را بسته بودیم و با تاکتیک و نوع بازی شان کاملا آشنایی داشتیم و آن را خنثی کرده بودیم. اگر ملوان دو ساعت دیگر هم با ما فوتبال بازی می کرد نمی توانست گل بزند! 

 

varesh-sport.com : چطور شد که در این مسابقه از فرزاد محمدی در ترکیب اصلی استفاده کردید؟

فرزاد جزو لیست 25 نفره ما هست و باید یک جاهایی بالاخره از ایشان استفاده شود تا بتواند خودش را نشان دهد و این بازی هم فرصت خوبی بود برای فرزاد که بتواند خودش را نشان دهد.

 

varesh-sport.com : از عملکردش راضی بودید؟

اجازه بدید الان در این مورد اظهار نظر نکنم .

 

varesh-sport.com : داوری این مسابقه چطور بود؟

خوب بود و به نظر من مشکل خاصی برای هیچ کدام از دو تیم داماش و ملوان وجود نداشت.

 

varesh-sport.com : تیم ما اکثرا در ضربات ایستگاهی به گل می رسد ؛ به نظر شما این نقطه ضعف ماست یا نقطه قوت؟

مهم این است که ما داریم گل می زنیم و در 4 مسابقه خودمان هم توانستیم 8 گل به ثمر برسانیم و این یعنی به طور میانگین دو گل در هر مسابقه . در فوتبال گل به راه ها و طرق مختلف زده می شود ، می تواند این گل از روی نقطه پنالتی باشد یا کرنر و یا شوت از راه دور و… ! تمام این ها جزئی از فوتبال است و اگر قرار بود کسی از این حربه ها استفاده نکند که از فوتبال حذفش می کردند .

 

varesh-sport.com : درمصاحبه دو هفته قبل با ما شما گفتید که در 4 مسابقه آینده در گیلان فقط به نیت برد به میدان می رویم و اکنون دو مسابقه از این چهار مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم  . دو بازی بعد در مقابل تیمهای نفت و پرسپولیس را چطور پیش بینی می کنید؟!

تلاش ما این است که ببریم اما حوادث و اتفاقات داخل زمین فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست. بازی با نفت که در جام حذفی انجام می شود متاسفانه فاصله بسیار کمی تا بازی پرسپولیس دارد و این مشکلاتی را برای ما ایجاد می کند . ما در بعضی از پست ها کمبود بازیکن مناسب داریم و در این فکر هستیم که به هر ترتیب تدابیری را به کار ببرم که برای بازی با پرسپولیس با مشکل خاصی از این لحاظ مواجه نشویم.

 

varesh-sport.com : حمایت هواداران را به چه شکل دیدید؟

بسیار خوب بود. با توجه به درگیری های احتمالی که بین تماشاگران دو تیم وجود داشت هواداران زحمت کشیدند و این شهامت را داشتند که به انزلی بیایند و آنطور از تیم خودشان حمایت کنند و ما هم صمیمانه از آنها تشکر می کنیم.

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار