داماشی ها در هوایی داغ برابر میهمان اهوازی خود به پیروزی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب پنجمین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اختصاصی فولاد اهواز میهمان این تیم بود که در نهایت توانست این بازی که در دمای 40 درجه اهواز برگزار می شد را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برساند. 

گل های داماش گیلان در این بازی را سعید باقرپسند در دقیقه 25 و سعید طالبی در دقیقه 84 به ثمر رساندند و تک گل فولاد نیز توسط محمد سواری در دقیقه سه وارد دروازه لاجوردی پوشان شهر باران شد. 

داماش گیلان با کسب این مسابقه خود از چهار مسابقه خود سه پیروزی و یک تساوی و مجموعا ده امتیاز بدست آورد اما به دلیل اینکه ترمه دستجردی یزد امروز برای دومین بار در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم در بازی خود حاضر نشد و با حذف این تیم از جدول مسابقات، احتمالا نتایج آن نیز حذف خواهد شد و بدین ترتیب داماش با کمترین تعداد مسابقه در بین همگروهی های خود و با سه بازی هفت امتیازی خواهد بود. 

داماش گیلان سه شنبه آتی در رشت پذیرای تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، محمد همرنگ (مهرداد علیزاده 88)، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، محمد طالبی،  میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی (سعید طالبی 59) و سعید باقرپسند (آزاد جعفرزاده 2+90) .