تیم فوتسال شهرداری رشت به نوار شکست ناپذیری خود در لیگ یک ادامه داد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتسال شهرداری رشت در سالن میدان انتظام رشت پذیرای صدرا شیراز بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه پنج بر سه از پیش رو بردارد.  

در این مسابقه که جذابیت و حواشی خاص خود را داشت، تیم های شهرداری رشت و صدرا در نیمه اول بدون گل مساوی به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم بازی با هیجان بیشتری جریان گرفت و دو تیم تا دقایق پایانی با نتیجه ۳-۳ مساوی بودند. زدن گل چهارم برای میزبان مدعی موجب به هم ریختگی تیم صدرا شد تا جایی که بازی دقایقی متوقف شد و مربی این تیم از کنار زمین اخراج شد. در نهایت این تیم تیم شهرداری رشت بود که با حساب ۵-۳ برنده این بازی شد تا با ۱۳ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوم از شانس خوبی برای صعود برخوردار باشد.

گل های این مسابقه را مجتبی وفادار و محسن راجعی (۲) و سینا بخشی (۲) برای شهرداری رشت و مسعود دانشور، محمدرضا مرادیان و علی حاصلی برای صدرا به ثمر رساندند. 

شهرداری رشت در هفته نهم و پایانی نیم فصل اول رقابت ها، از ساعت 16 روز یکشنبه 20 آبان در دیداری بسیار حساس و شش امتیازی در امیدیه به مصاف تیم صدر جدولی و 16 امتیازی نفت امیدیه خواهد رفت. 

در پایان مسابقات دو تیم اول گروه های دوگانه، برابر هم قرار می گیرند و در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد. 

 

جدول رده بندی گروه الف لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور: 

 

jdvl-foutsal-BMOVZJA