مسئولین رسانه هواداری داماش و لیدرهای هواداران داماش گیلان با فرماندار رشت دیدار کردند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این دیدار که غروب چهارشنبه به میزبانی فرمانداری رشت برگزار شد، هواداران داماش گیلان با درخواست برگزاری مسابقات تیم محبوب شان در استادیوم عضدی از میرشمس مومنی زاده به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان رشت، خواستار پیگیری جهت مساعدت متولیان امر شدند.
همچنین هواداران داماش با اعلام اینکه تیم محبوب شان نباید وارد جدال های سیاسی شود، خواستار تعامل سازنده جهت فراهم نمودن شرایط صعود داماش گیلان به رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شدند.

سپس فرماندار شهرستان رشت ابتدا در خصوص اختلافات پیش آمده با مالک داماش اظهار داشت: رفاقت من با آقای حاجی پور به سالها قبل برمی گردد و ارتباط خانوادگی داریم. قطعا اختلاف نظر پیش آمده بسیار جزئی بوده است و هیچ تاثیری در نگاه مثبت ما به تیم های فوتبال این شهر از جمله داماش نخواهد داشت و اصلا جای نگرانی نیست.

 

farmandar-havadaran-damash--3--mirshams-momenizadeh-DJADDZD

 

مومنی زاده در پاسخ به درخواست هواداران داماش مبنی بر برگزاری دیدارهای داماش در استادیوم عضدی بیان داشت: جامعه در شرایطی بسیار حساس قرار دارد و مردم از نظر معشیتی در شرایط مناسبی قرار ندارند. آسیب های اجتماعی جوانان ما را تهدید می کند و در چنین شرایطی، ورزش و به خصوص رشته پرطرفدار فوتبال موجب نشاط در جامعه خواهد شد.
وی ادامه داد: به عنوان فرماندار شهرستان رشت این وظیفه ام است که از تمام ورزش ها بخصوص فوتبال و تمام باشگاه ها به خصوص داماش که شما طرفدار آن هستید و سپیدرود حمایت داشته باشم. در خصوص بازگشت داماش به استادیوم عضدی هم بنده پیگیر می شوم و تمام تلاشم را انجام خواهد داد تا با فراهم شدن شرایط این مورد صورت بپذیرد.
فرماندار رشت در خصوص وضعیت استادیوم عضدی نیز گفت: تا دیروز که فرماندار انزلی بودم برای ملوان می دویدم و امروز فرماندار رشت هستم و بنابراین باید برای داماش و سپیدرود تلاش کنم.
وی افزود: در خصوص چمن و دیگر مشکلات استادیوم عضدی رشت باید از وزارت تامین اعتبار شود. در این خصوص نیز پیگیر خواهم بود، چرا که اینجا مرکز استان است و به همین نسبت قطعا ضرورت کار نیز بیشتر است.

 

farmandar-havadaran-damash--20--AYOBMLw

 

farmandar-havadaran-damash--16--AyZBTJI

  

farmandar-havadaran-damash--21--DAFLGDG

 

farmandar-havadaran-damash--12--EFwJPAC