سرمربی داماش گیلان از هواداران این تیم خواست تا با حضور پرشور خود در بازی روز پنجشنبه، انرژی تیم را بالاتر ببرند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان در خصوص دیدار تیمش برابر فولاد نوین اهواز گفت: بازی پلی آف همیشه سخت است. فولاد نوین تیمی است که به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات بسیار خوبی دارد و به هر حال تیم دوم فولاد است؛ منتهی ما هم تیم داماشیم و تیم قدرتمندی به لحاظ هواداری و بازیکن هستیم. از زمانی که آمدم توانستیم در شش بازی با یکدلی ۱۶ امتیاز بگیریم. این نیز با کمک خدا و بعد از آن هواداران عزیزمان بدست آمد که حمایت کردند.

وی افزود: گروه ما گروه مرگ بود و واقعا شرایط سختی را در هر بازی داشتیم اما این بازی فرق دارد. باید نگاه حذفی به این بازی باشد و به بچه ها گفتیم که باید دوندگی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم فضاها را از حریف بگیریم و برتری داشته باشیم. تیم حریف را به خوبی شناسایی کرده ایم و با بچه ها راجع به این تیم کار کرده ایم.

 

سرمربی داماش گیلان اظهار داشت: ما از هواداران می خواهیم که روز ۱۱ خرداد استادیوم را با پیراهن‌های آبی و خوشرنگ خودشان پرکنند، چون با حضور آن‌ها است که ما در منطقه فنی جان می‌گیریم و نیروی بازیکنان ده برابر می‌شود.

وی در پایان گفت: حضور هواداران در تمرین خیلی عالی بود و حسابی انرژی گرفتیم. دست آن‌ها درد نکند که با این مشغله آمدند و بچه‌ها را تشویق کردند. انشالله که بتوانیم با زحماتی که کشیده می‌شود، کار کوچکی برای مردم رشت و هواداران خوب گیلانی خصوصا تیفوسی‌ها انجام دهیم.