تنها به لیگ یک فکر می کنیم و به همین دلیل کاری به سایر نتایج لیگ نداریم. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی ارزشمند دور از خانه برابر خوشه طلایی در ساوه گفت: ما تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم و تیم میزبان هم واقعا برای برد جنگید. البته باید بگویم که هر تیمی تماشاگرانی مثل تیم ما داشته باشد، قطعا در هر بازی برای پیروزی تلاش  می کند.

وی ادامه داد: انشالله برای بازی بعد با فولاد هم تمام انرژی خود را خواهیم گذاشت تا با کسب سه امتیاز به بالای جدول برگردیم. 

سرمربی داماش در خصوص نتایج بازی های هفته دوازدهم، صعود مقاومت به صدر جدول مسابقات و حضور داماش با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر در جایگاه چهارم جدول گروه الف لیگ دو گفت: هنوز 13 بازی باقی مانده است و مطمئن باشید که ما با تمام وجود به مسابقات ادامه می دهیم. ما تنها به لیگ یک فکر می کنیم و به همین دلیل کاری به سایر نتایج نداریم. 

وی افزود: بازی بعدی ما با فولاد در خانه است که باید آن بازی را ببریم؛ ضمن اینکه نیم فصل دوم را هم با بازی خانگی برابر ایرانجوان بوشهر آغاز می کنیم و مطمئنا با نتیجه گیری در این مسابقات انشالله به صدر جدول بر می گردیم و آن را با تمام قدرت حفظ می کنیم.