برای هوادارن داماش حدود ۲۰۰۰ صندلی خالی گذاشتیم که به علت ازدحام هواداران پرسپولیس پر شد، اما نگذاشتیم حتی یک هوادار داماش پشت در بماند.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، در مصاحبه ای با خبرگزاری خبرنگاران جوان به برکناری خود از این سمت واکنش نشان داد و اظهار کرد: کمیته اخلاق اگر حکمی داده باید آن را کتبا اعلام کند. مطمئنا هیچ چیزی بالاتر از قانون نیست و کسی که خودش قاضی است باید به این مسائل واقف باشد و قانون را رعایت کند. اگر هم کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف حکمی صادر می کنند باید توسط دبیر کل کمیته مربوطه حکم ابلاغ شود و در فیفا و ای اف سی هم همین روند وجود دارد. قبلا نیز چنین آرایی در در قبال برخی بازیکنان تیم های لیگ برتری اعمال شده بود و اگر ما به این آرا تمکین نکردیم دلیلش این بوده که روال قانونی آن طی نشده است.

 

فتاحی در خصوص میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا از این بازی بیان کرد: فتاحی باید از هواداران تشکر کنم. با وجود این که خیلی اذیت شدند اما واقعا کمک کردند تا این بازی برگزار شود. یک عذرخواهی هم از تمام مردم می کنم به خاطر مشکلات زیادی که پیش آمد اما باید بگویم تمام مراحل لازم برای برگزاری این بازی طی شده بود اما حالا عده ای می گویند که بهتر بود جای فولاد آرنا بازی در غدیر برگزار می شد. باید بگویم در کمیسیونی که تشکیل شد بیشتر اعضا با برگزاری این بازی در ورزشگاه فولاد آرنا موافقت کردند و در چنین شرایطی اقلیت باید تابع رای اکثریت باشند. ورزشگاه غدیر نیز مناسب بازی فینال جام حذفی نبود و تصمیم گرفتیم که بازی را در ورزشگاه مدرن فولاد آرنا برگزار کنیم.

 

وی درباره حواشی بازی دیشب و راه نیافتن عده‌ای از هواداران داماش به ورزشگاه گفت: در بازی فینال باید ظرفیت ورزشگاه ۵۰-۵۰ باشد، اما به شرطی که هر تیم بتواند ظرفیت خود را تکمیل کند، در جلسه هماهنگی قبل از بازی هم که نمایندگان دو تیم و فرمانده یگان ویژه حضور داشتند، از مسئولان باشگاه داماش پرسیدیم که آیا می‌توانند ظرفیت خودشان را تکمیل کنند که گفتند ما فقط به اندازه ۵ اتوبوس هوادار داریم و ما نمی‌توانستیم به خاطر این تعداد هوادار مردم را بیرون از ورزشگاه نگه داریم، بنابراین بخشی از ورزشگاه را که حدود ۲۰۰۰ صندلی داشت برای هواداران داماش خالی گذاشتیم که به علت ازدحام هواداران پرسپولیس پر شد. ورزشگاه فولاد آرنا حدود ۲۸۰۰۰ صندلی دارد که فقط ۱۹۶۰۰ بلیت برای این بازی به فروش رفت و هیچ هواداری از تیم داماش بیرون ورزشگاه نماند و جایگاه این تیم هم پر شد و برای این که بین هواداران دو تیم درگیری پیش نیاید عده‌ای از هواداران داماش را به جایگاه ویژه ورزشگاه هدایت کردیم، اما متاسفانه هواداران پرسپولیس با عبور از نرده‌های ۴ متری وارد این قسمت شدند. هواداران پرسپولیس حتی جایگاه خبرنگاران را هم تصرف کردند. تیم داماش حق داشت که این بازی را در حضور هوادارانش برگزار کند و در این راه ما نیز هر کاری توانستیم، انجام دادیم.