به گزارش وارش اسپرت علی رضا نیکبخت واحدی با عقد قراردادی با باشگاه داماش،به مدت نیم فصل به جمع بازیکنان داماش گیلان پیوست.

بر همین اساس وی پس از بازی فولاد خوزستان با داماش گیلان،درتمرینات داماش حاضر و در نیم فصل آتی لیگ برتر فوتبال کشور داماش را همراهی خواهد کرد.

 

نیکبخت پس از ثبت قرارداد خود با داماش گیلان به فارس گفت : باید تشکری ویژه از دادگاه تجدیدنظر و مسئولان باشگاه داماش داشته باشم که دوباره به صحنه فوتبال بازگشتم. روز بسیار خوبی برای من است و امروز را فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: درباره اتفاقات گذشته نمی‌خواهم حرفی بزنم چون همه چیز تمام شد، حالا من به داماشی آمدم که دوستان بسیار خوبی در آن دارم و از طرفی دیگر علاقه خاصی به شمال کشور دارم. امیدوارم بتوانم جایگاه خودم را در فوتبال دوباره به دست آورم.

 

نیکبخت ادامه داد: هدفم این است که از داماش دوباره به تیم ملی برسم و قطعاً این خواسته دور از ذهن نخواهد بود. چون همه چیز امکان‌پذیر است. خوشبختانه داماش نیز امسال شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم که من هم بتوانم به این تیم کمک کنم. از تمام عزیزانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم جواب محبت این عزیزان را بدهم.

 

شایان ذکر است داماش ابتدا پیش از شروع فرجه نقل و انتقالات بوبکر کبه فرانسوی-بورکینافاسویی را جذب کرد و در فرجه نقل و انتقالات نیز آریلسون ملو داسیلوا از برزیل ، ابوذر رحیمی و سعیدحلافی را از نفت آبادان و علیرضا نیکبخت واحدی (بازیکن آزاد) و امیرمحمد مظلوم مهاجم رشتی تیم ملی نوجوانان و مقاومت تهران را جذب کرد .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید