varesh-sport.com : آقای نظیفکار از بازی با شاهین بوشهر بگوئید…

به خاطر شرایط آب و هوایی بازی بسیار سختی را داشتیم و خیلی خوشحال هستم که با این شرایط توانستیم یک امتیاز بگیریم . ما بازی را بسیار خوب آغاز کرده بودم اما واقعا رطوبت بالای 90 درصد هوا، کار را برای بازی تیم مخصوصا در اواخر بازی سخت کرده بود . حتی بازیکنان شاهین هم که در آن هوا تمرین کردند به نوعی کم آورده بودند و من خدا رو شاکرم که با دست پر به رشت برگشتیم.

 

varesh-sport.com : بازیکنانی که در این 9 بازی برای ما گل زده اند از پست های مختلف بوده و خود شما به همراه زنیدپور و عسگری با 2 گل زده بیشترین گل رو زدید. چرا مهاجمین ما در گل زنی نمیتوانند موفق عمل کنند ؟

ببینید ما به غیر از دو بازی آخرمان با تیم های راه آهن و شاهین با تک مهاجم بازی می کردیم و این کار را برای مهاجمین ما برای نفوذ در بین 4 مدافع سخت کرده بود اما با آمدن آقای قاسمپور ما حتی در مقابل راه آهن ، سه فوروارده هم بازی کردیم! انشالله با ادامه این روند شرایط کار برای مهاجمان بهتر شود… ما در خط حمله واقعا فوروارد های خیلی خوبی داریم؛ هم آقای غلامی هم آقای چاوشی از بهترین ها هستند ، ضمن اینکه یکی دو بازیکن جوان دیگه هم داریم که انشالله بتونند مثمر ثمر باشند و تیم ما هم بتواند با استارتی که از بازی راه آهن زدیم به آن جایگاهی که واقعا لیاقتش را دارد برسد.

 

varesh-sport.com : از مربی گفتید…مشکل ما با آقای دینورزاده چه بود که نتوانستیم با وی موفق باشیم؟!

نه مشکلی وجود نداشت! ببینید سال گذشته آقای پوشنیک حضور داشت و ایشون نتوانستند به ما کمک کنند و وقتی آقای دینورزاده آمدند شرایط به نحوی پیش رفت که توانستیم با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم . امسال هم وضعیت به همین شکل بود و دو طرف هر کاری که میکردند نمیتوانستند به همدیگر کمک کنند و آن هماهنگی که باید بین بازیکنان و مربی می بود وجود نداشت .

 

متن کامل گفتگو در ادامه مطلب…

 

varesh-sport.com : آیا تفاوتی بین نوع تمرینات آقای دینورزاده و آقای قاسمپور وجود دارد؟ آیا این تاثیر گذار بود؟

خب نوع تمرینات هر مربی با مربی دیگر متفاوت است و نوع تفکرات آنها نیز با همدیگر متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد . ببینید فقط آن هماهنگی که باید ما بین بازیکنان و آقای دینورزاده وجود داشته باشد وجود نداشت!

 

varesh-sport.com : پس چرا سال گذشته وجود داشت؟!

خب سال گذشته با امسال خیلی تفاوت دارد. شرایط لیگ یک به یک نوع تفکرات خاص نیاز دارد و لیگ برتر به یک نوع تفکرات خاص دیگر نیاز دارد .

 

 

varesh-sport.com : در بازی با راه آهن یک توپ را از روی خط دروازه بیرون آوردی که کمک داور توپ را گل اعلام کرد حتی در مصاحبه های خودت هم اذعان داشتی که توپ گل نشده.. حالا که مدتی گذشته و برنامه 90 هم بر روی این توپ بحث کرد فکر میکنی توپ گل شده بود یا نه؟

نه من همان لحظه هم که کمک داور توپ را گل اعلام کرد به سمت او رفتم و به این صحنه اعتراض داشتم . اصلا نیازی هم نبود که فیلم بازی را ببینم چون پای چپ من روی خط بود و سرم هم به اندازه 20 سانتیمتر از نوک پایم به جلو فاصله داشت . اشتباهات داوری وجود دارد و در بازی تراکتور هم گل دوم تراکتورسازی بر روی اشتباه داوری به ثمر رسید. در هر حال خدا رو شکر که توانستیم 3 امتیاز مقابل راه آهن را بدست بیاوریم و این اشتباه بر روی پیروزی ما تاثیر گذار نبود.

 

varesh-sport.com : همه اذعان دارند که شما یکی از بهترین های داماش بودید و واقعا کمتر توپی از شما عبور کرده . وقتی که یک بازیکن با یک تلفن به تیم ملی دعوت می شود فکر می کنید دیگر باید چکار کنید که به تیم ملی دعوت شوید؟ آیا شما را نمی بینند یا اینکه نتایج تیم را در نظر میگیرند نه شخص بازیکن…؟

بعد از بازی با استقلال تهران صحبت هایی مبنی بردعوت چند نفر از بازیکنان داماش ، من جمله من به تیم ملی شده بود و حتی آقای نمازی با سرپرست تیم آقای ابراهیمی در این مورد صحبت کرده بودند و ایشان هم به ما این مسئله را انتقال داده بودند که در لیست بعد تیم ملی هستیم اما به هر حال شرایط تیم به شکلی رقم خورد و بعضا روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و از طرفی هم دو باخت واقعا بد در مقابل سپاهان و سایپا داشتیم که در مجموع شش گل در این دو مسابقه دریافت کردیم که اینها روی عدم دعوت ما بی تاثیر نمی توانست باشد.

انشالله در بازی های آینده سعی خواهیم کرد که اول خط دفاع را محکم تر نگه داریم و گل دریافت نکنیم و تیم موفق باشد و بعد از آن اگر حقمان بود به امیدا خدا به تیم ملی دعوت شویم.

 

varesh-sport.com : سال گذشته پنالتی زن دوم تیم شده بودید ، امسال چطور؟

خب قبل از هر بازی که سرمربی تیم صحبت میکنند من را به عنوان پنالتی زن اول تیم معرفی میکنند و مهدی مهدوی کیا و افشین چاوشی نیز پنالتی زنان بعد تیم هستند. سال گذشته هم پنالتی زن اول بودم تا اینکه قبل از بازی با یاسوج 3 اخطاره شدم و در همین بازی بود که افشین 3 تا پنالتی زد که هر 3 تا را هم گل کرد… بعد از آن خودم هم دوست نداشتم پنالتی بزنم چون شرایط افشین چاوشی و روحیه اش بهتر بود و از مربی خواستم که اگر پنالتی بوجود آمد افشین بزند بهتر است چون انگیزه خوبی دارد. امسال هم در مجموع فرقی نمی کند که چه کسی پنالتی بزند مهم این است که هر شخصی زد بتواند توپ را گل کند و باعث خوشحالی مردم شهر رشت شود.

 

varesh-sport.com : سه بازی حساس پی در پی در استان گیلان داریم (فولاد-ملوان-پرسپولیس) که یکی از آنها در انزلی است و در این بین یک بازی جام حذفی هم با نفت تهران در رشت داریم . فکر میکنید در این دیدارها به چه شکل عمل کنیم؟

شما مطمئن باشید ما چه در بازیهای داخل خانه و چه خارج خانه فقط برای 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت. برای ما فرقی نمیکند که در مقابل پرسپولیس باشد یا استقلال یا هر تیم دیگری… فقط برای کسب پیروزی وارد میدان می شویم. خوشبختانه تیم هم به لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار گرفته و ما در بازی فولاد و مخصوصا ملوان تمام تلاش را برای پیروزی بکار خواهیم گرفت.

 

varesh-sport.com : هواداران علی رغم اینکه تیم نتایج چندان مناسبی را کسب نمی کرد در آخرین بازی خانگی در مقابل راه آهن در یک روز وسط هفته استادیوم را تقریبا پر کردند . در این مورد چه نظری دارید؟

ما در چند هفته اول واقعا شرمنده همه هواداران و مردم رشت شدیم و خوشبختانه توانستیم با حمایت بسیار خوبشان در بازی مقابل راه آهن به روند ناکامی ها پایان ببخشیم تا شاید بتوانیم گوشه ای از محبت های آنها را جبران کنیم. 

 

varesh-sport.com : شما الان چند اخطاره هستید؟

2اخطاره

 

varesh-sport.com : و سخن پایانی شما…

در آخر میخواهم از هوداران درخواست کنم در بازی با فولاد هم مثل قبل استادیوم را لبریز از تماشاگر کنند و از تیم و بازیکنان خودشان تا دقیقه 90 مثل بازیهای گذشته حمایت کنند و به ما روحیه بدهند تا انشالله شاهد یک برد شیرین خانگی دیگر باشم و تیم نیز با انگیزه و روحیه ای مضاعف به مصاف ملوان برود و در آنجا نیز 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم .

 

 

 

 

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار