جام جهانی 2018 روسیه از روز 24 خرداد آغاز می شود و علاقه مندان فوتبال برای تماشای عملکرد تیم ها و بازیکنان محبوبشان لحظه شماری می کنند. در جام جهانی بازیکنانی حضور دارند که علاوه بر توانایی فنی و تاکتیکی همواره سعی می کنند آراسته و شیک پوش باشند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سایت فرانسوی “doctissimo” ضمن معرفی 10 بازیکن خوش تیپ جام جهانی نوشت: “اگر تماشای گردش توپ در زمین چمن برایتان زیاد جذاب نیست، در این گزارش سعی می کنیم 10 دلیل قانع کننده برای تماشای رقابت های جام جهانی برایتان بیاوریم!” و در ادامه با معرفی ده بازیکن، توضیحاتی در خصوص هر کدام از این بازیکنان خوش تیپ داده است. 

یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش، بازیکن گیلانی و پیشین داماش گیلان و فعلی آلکمار هلند و تیم ملی فوتبال کشورمان است. این سایت در توضیح برای علیرضا جهانبخش می نویسد: این هافبک ایرانی 24 ساله با یک متر و 80 سانتی متر قد، همیشه ظاهری مناسب دارد. او از ریش ها و استیل خود به خوبی مراقبت می کند.

در این فهرست بازیکنانی نظیر مارکو آسنسیو ملی‌پوش اسپانیایی، روی پاتریسیو دروازه‌بان تیم ملی پرتغال، موسی ساو بازیکن سنگال،‌ نیمار ملی‌پوش برزیل، آنتوان گریژمان ملی‌پوش فرانسه، رادامل فالکائو ستاره تیم ملی کلمبیا، متئو لکی از استرالیا، منیر مهند محمدی مراکشی، کوین تراپ دروازه‌بان آلمانی.