داماش گیلان با شکست علوی خرمدره، با پیروزی در دیدار هفته آخر برابر حریف مستقیمش به پلی آف صعود خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفدهم و ماقبل پایانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه دوم این مسابقات، عصر امروز (یکشنبه) داماش گیلان در استادیوم سردار آزادگان قزوین مهمان تیم علوی خرمدره زنجان بود که در پایان حریف از پیش سقوط کرده خود را با یک گل از پیش رو برداشت.

تک گل این بازی را سیامک علیزاده در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

همچنین در دیگر دیدار مهم همزمان با این بازی، دو تیم صدرا تبریز و پانیک تالش در استادیوم شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل به سود پانیک خاتمه یافت.

با توجه به این نتایج داماش در صورت پیروزی در آخرین بازی مقابل ستاره صدرا تبریز بالاتر از این تیم به رده سوم صعود می کند و به عنوان بهترین تیم سوم گروه های سه گانه راهی پلی آف خواهد شد.

آخرین دیدار داماش در مرحله نهایی لیگ سه برابر ستاره صدرا تبریز از ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۸ تیر در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

در جدول گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه پس از هفته هفدهم، تیم‌های پانیک تالش با ۳۶، دارایی تهران با ۳۳، ستاره صدرا تبریز با ۳۲ و داماش با ۳۰ امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار دارند.