شهاب الدین عزیزی خادم با ۸ رای هر ۸ عضو حاضر در هیئت رئیسه از مقام خود به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، احمدرضا براتی، مهرداد سراجی، شهره موسوی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان، میرشاد ماجدی، احسان اصولی و بهرام رضاییان حاضرین در جلسه امروز بودند و به عزل عزیزی خادم رای دادند.

پس از برکناری عزیزی خادم، مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا از سوی هیئت رئیسه به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب و تا زمان برگزاری مجمع امور فدراسیون را در دست خواهد داشت.

بدین ترتیب به نظری می رسد افرادی مثل فرادی مثل امیدی، خورشیدی و هم‌چنین حمیدرضا مهرعلی، یار همیشگی عزیزی‌خادم، که با رییس سابق به فدراسیون آمدند، اولین چهره‌هایی هستند که باید در انتظار تغییر آن‌ها بود.

البته سرنوشت حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ که شاید بتوان بخش قابل توجه ای از مشکلات سال‌های اخیر داماش در فدراسیون را به او می توان مرتبط دانست نیز بعد از اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد، نامشخص است اما او نیز به احتمال زیاد در فهرست جداشدگان از فدراسیون خواهد بود.

امید است با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون شکل گرفته و خواهد گرفت، مدیران داماش مجددا پروسه بازگشت نام کامل داماش گیلان را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.