پس از اینکه نامه ای از محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر درخواست برای پخش دیدار تیم های پرسپولیس و نماینده ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیاده راه فرهنگی رشت منتشر شد، واکنش هایی انتقادی نسبت به این موضوع صورت گرفت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از پایگاه خبری صبح رشت، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در تشریح و توضیح نامه خود و انتقادات صورت گرفته به خبرنگار ما گفت: در موضوع درخواست برای پخش بازی فینال، نگاه مان ملی و میهنی بوده است ، چیزی که در تمام ایران نیز در حال رخ دادن است و این به معنای طرفداری از تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال نیست بلکه طرفداری و حمایت از نماینده کشور عزیزمان ایران است.
وی ادامه داد: قطعا اگر تیم های داماش گیلان و سپیدرود رشت هم به فینال جام حذفی کشور صعود کند، این موضوع در پیاده راه فرهنگی رشت باید رخ دهد.
وی افزود: اینجانب طرفدار تیم ملی و تیم های شهرم هستم. این موضوع هم به الان و این مصاحبه بر نمی گردد، بلکه پیش از این نیز بارها در مصاحبه ها و سخنرانی هایم گفته ام و به آن عمل کرده ام.
عاقل منش گفت: ما همواره در حد توان و مقدورات در بحث های لجستیکی و جانبی از داماش و سپیدرود حمایت کرده ایم و باز هم حامی و پشتیبان تیم های ارزشمند شهرمان خواهیم بودِ و قطعا باز هم‌ اگر لایحه یا درخواستی در خصوص کمک به این دو تیم ارزشمند بیاید با همراهی همکارانم در شورای اسلامی شهر رشت حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.
وی در پایان در خصوص وضعیت استادیوم شهید دکتر عضدی رشت نیز اظهار داشت: بسیاری از هواداران گلایه هایشان در این خصوص را پیش من آورده اند، در حالی که این موضوع در حوزه اختیارات شورای اسلامی و شهرداری نیست بلکه مربوط به مجموعه وزرش و جوانان و شرکت زیرساخت و توسعه اماکن ورزشی می باشد اما بی شک با توجه به حساسیت بالای موضوع که برای ورزش شهرمان می باشد با ایجاد تعامل سازنده با نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به سهم خودم پیگیر موضوع از طریق استاندار محترم گیلان و دیگر مدیران ذیربط خواهم بود و هر کمکی هم در این راستا اگر در توان ما باشد انجام خواهیم داد.