وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: اگر کبه به تیم برگردد، شکایتمان علیه او را پس می گیریم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز مدیرعامل داماش درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: در جریان مشکلات مالی باشگاه قرار دارید. من اهل تعارف نیستم اما بازیکنان ما خیلی مرد و با شرف هستند که در این شرایط کنار تیم مانده اند و بدون اعتراض تمرین می کنند.

 

عابدینی درباره غیبت کبه در تمرینات تیمش اعلام کرد: او بدون هماهنگی با ما به مصر رفت. کبه در صحبتی که با من داشت، مدعی شده بود که برای تست به تهران می رود اما یکدفعه سر از مصر درآورد. حالا هم که به ایران برگشته به جای آنکه در تمرینات تیم حاضر شود، گفته باید تمام پولش را بدهیم و گرنه به فیفا شکایت خواهد کرد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

عابدینی ادامه داد: متاسفانه به دلیل آنکه فیفا از قبل باشگاههای ایرانی را در قبال بازیکنان خارجی شان محکوم می داند، بازیکنان خارجی فوری به فکر شکایت می افتند. به نظرم باشگاهای ایرانی در یک اقدام هماهنگ باید قید استفاده از بازیکنان خارجی را بزنند تا فیفا هم متوجه شود که نباید بی جهت باشگاههای ایرانی را محکوم کند.

 

عابدینی در پاسخ به این سئوال که تکلیف کبه چه می شود، گفت: ما از او به خاطر رها کردن تیم، غیبت در مسابقات و مصاحبه علیه باشگاه به فدراسیون شکایت کرده ایم منتهی چون من او را دوست دارم، به او پیغام داده ام که اگر در تمرینات حاضر شود بخشی از پولش را پرداخت می کنیم و شکایتمان را پس می گیریم. حالا تصمیم با اوست.

 

عابدینی درباره بازی این هفته تیمش با پرسپولیس و اینکه گفته می شود، این بازی جنگ او با پرسپولیس و رویانیان است، اظهار داشت: من با کسی جنگی ندارم اما آقای رویانیان دوست دارند هر از گاهی در فوتبال از راههای نظامی استفاده کنند در حالیکه فوتبال راه و روش خودش را دارد. با صراحت می گویم اگر بازی با پرسپولیس شرایط طبیعی اش را داشته باشد، این تیم کار سختی جلوی ما خواهد داشت.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید