تا این لحظه که با شما صحبت می کنم دستگاه قضایی هیچ مجوزی برای برداشت پول از حساب های شرکت صادر نکرده است و اقداماتی هم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات داماش پیگیری کردند به نتیجه نرسیده است و پولی به حساب داماش گیلان واریز نشده است.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از فارس، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش با بیان مطلب فوق گفت: 200 میلیون تومان ابتدای فصل از حساب یکی از شرکت ها به باشگاه پرداخت شد که در ازای آن هم چکی ارایه کردم که در واقع این پول به صورت قرض به باشگاه داماش داده شده است.

 

وی افزود: بنابراین این 500 میلیون تومانی که گفته می شود به حساب داماش گیلان واریز شده درست نیست و تا این لحظه نه به طور مستقیم و نه غیر مستقیم چنین پولی به ما داده نشده است! مدیر باشگاه داماش تصریح کرد: سوء استفاده تبلیغاتی برخی از نمایندگان مجلس با نام باشگاه داماش در چارچوب قوانین ما و حتی قوانین اخلاقی نمی گنجد. اگر پولی به حساب داماش واریز کرده اند بگویند این پول چه زمانی واریز شده و چطور به بازیکنان پرداخت شده است؟!

 

مدیر باشگاه داماش که در رشت حضور پیدا کرده است، شب قبل از بازی داماش گیلان و مس رفسنجان با کادر مدیریتی و مربیان این تیم نیز جلسه ای داشت.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ورزش سه، عابدینی در این جلسه گفت: می‌ دانم که سال سختی را پشت سر می‌ گذارید و مشکلات زیادی دارید، اما به شما قول می‌ دهم که شرایط به زودی خوب می‌ شود. بخش دیگری از مطالبات داماش در روزهای آینده پرداخت خواهد شد ولی خوشحالی من از این جهت است که به امید خدا در سال 94 به دوران خوب سال های 87 تا 90 برمی گردیم و مشکلات داماش به طور کامل حل می‌ شود.

 

عابدینی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: به رغم سختی ها و مشکلاتی که امید هرندی و همکارانش و بازیکنان داماش داشتند، باز هم نتایج خوبی گرفتند. باید تلاش کنید که داماش در دسته اول کشور بماند تا در فصل آینده تیمی قوی برای صعود به لیگ‌برتر ببندید. من ممنون هستم که هرندی در شرایط بسیار سخت به داماش برگشت و ما به کمک هم یک برنامه 5 ساله داریم که باید در فصل آینده داماش را به لیگ‌برتر برگردانیم و در یک بازه زمانی 4، 5 ساله به امید خدا داماش به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.