وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: ما بعد از جلسات متعددی که با این خریدار داشتیم در نهایت امروز قراردادی را به همراه وکیلم اصلاح کردیم و برای آنها فرستادیم. اگر این قرارداد را قبول کردند این انتقال انجام می‌شود در غیر این صورت موضوع انتقال داماش منتفی است.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، وی در مورد اینکه اگر داماش منتقل نشود بحث مطالبات بازیکنان چه خواهد شد، گفت: تمام مطالبات و تعهداتی که باشگاه به بازیکنان و مربیان دارد پرداخت خواهد شد. تاکنون نیز همین گونه بوده است و تأکید سیستم بر این است که دیون زیرمجموعه پرداخت شود. امروز هم با بازیکنان جلسه گذاشتم و خیلی صریح به آنها این مسئله را گفتم و به آنها اطمینان دادم که حق و حقوق‌شان پرداخت می‌شود و حتی برای اینکه بازیکنان دچار ضرر و زیان نشوند مبلغی هم به خاطر تأخیر در پرداخت‌ها به قرارداد بازیکنان اضافه خواهیم کرد یا اینکه وقتی بازیکنی قرار بود 20 درصد جریمه شود این جریمه انجام نخواهد شد.

 

عابدینی تصریح کرد: سه بازی تا پایان لیگ داریم و شرایط در پایان جدول بسیار حساس است و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که در لیگ برتر می‌ماند یا سقوط می‌کند. دیروز فجر سپاسی در اصفهان، ذوب‌آهن را شکست داد و این نشان دهنده آن است که فجر سپاسی دچار تحول شده است بنابراین تیم‌های پایین جدول رقابت فشرده‌ای دارند و کار بسیار سخت است البته تعطیلات مسابقات هم فرصت خوبی است و هم فرصت بد. برای تیم‌های فقیری مثل ما که حتی شب عید پولی نداریم به بازیکنان بدهیم فرصت بدی است اما برای تیم‌های دیگر که مشکل مالی ندارند وضعیت خوب است.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با انتقاد از مسئولان استان گیلان عنوان کرد: به صراحت می‌گویم که مدیریت استان داماش را برنمی‌تابد و نمی‌خواهد گیلان تیم داماش در لیگ برتر داشته باشد. شاید هم حق دارند و می‌گویند ملوان تیم اول آنهاست و برایشان همان تیم کافی است. شاید هم به دلیل عدم شناخت است که چنین می‌گویند و شاید هم با من مشکل دارند و شاید نظرشان بعدا عوض شود اما در حال حاضر از مسئولان استان قطع امید کرده‌ایم و به شرکت‌های زیرمجموعه امید بسته‌ایم. شرکت‌هایی که مشکلشان در حال حل شدن است و برای آنها تأمین بودجه شده است.

 

عابدینی در مورد شایعه تغییر سرمربی داماش پیش از پایان فصل گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست و عقل سلیم هم می‌گوید تعامل سازنده‌ای که بین نظرمحمدی و بازیکنان ایجاد شده باید ادامه پیدا کند.