وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: براساس برنامه‌‌ریزی صورت گرفته قرار بود مسئولان شرکت هلدینگ گرند مشهد برای عقد قرارداد نهایی به گیلان بیایند اما به دلیل لغو پرواز این امر صورت نگرفت.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بر این اساس قرار شد که مسئولان شرکت هلدینگ گرند مشهد فردا به تهران بیایند تا قرارداد نهایی را امضا کنند.

 

عابدینی در ادامه اظهار داشت: به هر حال پیش نویس قرارداد بین تیم ما و شرکت هلدینگ گرند مشهد بسته شده است و قرارداد نهایی هم فردا انجام خواهد شدوی بیان کرد: شرکت هولدینگ گرند در ابتدا به صورت اسپانسر تیم داماش گیلان را حمایت می‌کند وبعد به صورت تدریجی باشگاه به این شرکت واگذار می‌شود.

 

عابدینی درباره شایعه انتقال تیم داماش گیلان به مشهد تصریح کرد: مالکان جدید داماش گیلان قول دادند که تیم داماش و رشت بماند و ایت تیم مشهد انتقال ندهند.

 

وی در ادامه اذعان داشت: من تمام کارهای واگذاری سهام باشگاه داماش گیلان به شرکت هلدینگ گرند را انجام می‌دهم و آن وقت مسئولان این شرکت تصمیم می‌گیرند که من همچنان مدیرعامل این تیم باشم یا نباشم.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط مالی تیم داماش گیلان با حضور مالک جدید بهتر خواهد شد امیدوارم تیم داماش گیلان هم در لیگ برتر بماند.