وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیر عامل باشگاه داماش با تاکید بر اینکه از فدراسیون کفاشیان توقعی غیر از تعویق بازی داماش- استقلال را نداشت، گفت: فدراسیون با این تصمیم، عنادورزی خود نسبت به باشگاه داماش را به طور علنی نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر امیرعابدینی در خصوص تعویق 24 ساعته دیدار تیم های فوتبال داماش و استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما تقریبا هر شب با خودرو در مسیر تهران – رشت و یا بالعکس تردد می‌کنیم، مسیری که در حالت عادی 4 تا 5 ساعت زمان می‌برد. مگر برف یا کولاک آمده که آقایان پس از لغو پروازشان حاضر نشدند از طریق زمینی به رشت بیایند؟

وی افزود: البته از فدراسیون کفاشیان توقعی غیر از تصمیمات این چنینی نداریم. رفتارهای تبعیض آمیز و عنادورزانه فدراسیون در چنین مواردی خودش را نشان داده و باعث نگرانی اهالی فوتبال می‌شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل باشگاه داماش تاکید کرد: حفظ جان همه مردم ایران و از جمله کاروان استقلال برای همه مهم است اما این موضوع چه ارتباطی به لغو بازی دارد؟ در یک آزاد راهی که هرروز در آن تردد صدها خودرو صورت می‌گیرد، در روز وسط هفته که خلوت نیز هست و هیچگونه برف، کولاک و بارانی نیز اتفاق نیفتاده است، آقایان به خاطر لغو پروازشان، حاضر نشدند 4 ساعت راه زمینی را تحمل کنند.

 

وی همچنین تصریح کرد: بر فرض 2 کیلومتر از مسیر نیز مه باشد، مگر در یکشنبه شب اتوبوس‌های عادی دیگر در این مسیر برنامه حرکتی خود را لغو کرده و به سمت رشت حرکت نکردند؟ مگر شرایط اتوبوس استقلالی‌ها چه تفاوتی با آنها داشت؟

عابدینی تصریح کرد: این رفتار متناقض و سیاست‌های یک بام و دو هوای فدراسیون به هیچ وجه قابل توجیه نیست. دقیقا سال قبل یک بار برای ما همین اتفاق افتاد و پرواز تیم ما لغو شد و طی تماسی که با عزیز محمدی داشتیم مشکل خود را با او مطرح کرده و از وی درخواست تعویق بازی را داشتیم.

وی اضافه کرد: در آن زمان رئیس وقت سازمان لیگ به ما گفت با اتوبوس حرکت کنید و به موقع خودتان را برسانید و گرنه 3 بر صفر بازنده خواهید شد. ما در حالی که مسافت نیز بسیار طولانی بود، مجبور شدیم با اتوبوس برویم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان گفت: فدراسیون با تعویق 24 ساعته دیدار داماش با استقلال، عنادورزی خود نسبت به باشگاه داماش را دیگر به طور علنی نشان می‌دهد.

طبق تصمیم جدید سازمان لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و استقلال تهران در هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15:15 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه شهید دکتر عضدی شهر رشت برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید