وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیروز از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال، باشگاه داماش به دلیل آنچه فحاشى در بازى مقابل استقلال عنوان شده به دو جلسه محرومیت از داشتن تماشاگر و دو میلیون تومان جریمه نقدى محکوم شد. از این رو "سایت گل" سراغ امیر عابدینى مدیرعامل این تیم رفتیم تا نظرش را در این باره جویا شود . عابدینى که ظاهرا از این حکم بى‌خبر بود، وقتى متن حکم را از زبان ما شنید، چنان از کوره در رفت که دیگر کسى جلودارش نبود!

 

مدیرعامل داماش در ابتدا گفت: «آقایان هر روز نشسته‌اند و کارى ندارند به جز محروم کردن داماش. ما تازه بعد از آن دو بازى محرومیت، کمر راست کرده‌ایم ولى دارند ما را به بحران مى‌برند. شاید دوست ندارند ما بازى‌هایمان را ببریم و اشتباه کردیم.»

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی افزود: «هواداران استقلال آمدند و در رشت به تیم ما و مردم شهر رشت توهین کردند و گروهى آن هم بسیار اندک جواب آنها را دادند، نه به استقلال توهین کردند و نه به بازیکنان حریف. از بین 20هزار هوادار ما هزار نفر هم جواب هواداران حریف را ندادند اما همه‌ی هزار نفر استقلالى‌ها به هواداران ما هتاکى کردند. دوربین‌هاى ما همه‌ى حواشى را ضبط کرده‌اند، البته وقتى آقایان نمى‌خواهند ببینند، لابد دوربین‌هایشان هم هرچه دل‌شان بخواهد نشان مى‌دهد! وقتى بازیکن‌هاى ما در زمین یک کارت زرد هم نمى‌گیرند، بازیکن‌هاى حریف اخراج مى‌شوند، بعد چرا ما مى‌شویم بداخلاق؟!»

 

نظر عابدینى را درباره حکم کمیته انضباطى می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: «اگر استقلالى‌ها را هم جریمه کردند یعنى آنها هم مقصرند پس چگونه ما را هم دو جلسه محروم کردند و هم جریمه نقدى؟ مگر یک تیم فوتبال چقدر در سال درآمد دارد که پشت سر هم دارند ما را جریمه مى‌کنند؟ آقاى حسن‌زاده از آن ور بام افتاده‌اند. ما همین جا اعلام مى‌کنیم ایشان نه هم‌استانى تیم ماست و نه هیچ‌گونه احساسى به تیم شهر مرکز استانش دارد، شاید این‌گونه ایشان براى نشان دادن بى‌طرفی‌شان ما را به اشد مجازات محکوم نکند! فقط مى‌خواهم بپرسم که اگر ما را براى کرى بین گروهى کوچک از هواداران‌مان با هواداران تیم رقیب دو جلسه محروم مى‌کنند، پس آن حکمى که براى وقایع تالش شهر آقاى حسن‌زاده دادند به راستى منصفانه بود؟ اصلا از ابتداى سال تا کنون چند شهر به اندازه ما محکوم شده‌اند؟»

 

مدیرعامل داماش که مصاحبه‌ها و مخالفت‌هایی هم علیه فدراسیون داشته در این باره می‌گوید: «اگر با این بى‌عدالتى‌ها مى‌خواهند مرا ساکت کنند، به سختى در اشتباه هستند. من براى جلوگیرى از تضعیف حق فوتبال هر کارى مى‌کنم و اجازه نخواهم داد کسى با این کارها من را ساکت کند. کارى نکنند که بعدها پشیمان شوند.»

 

عابدینی در پایان آب پاکى را بر روى دست فدراسیونى‌ها مى‌ریزد و در واکنش به محرومیت دو جلسه‌ای مى‌گوید: «از نظر ما دیگر مسابقه بدون تماشاگر نداریم! ما درهاى ورزشگاه را باز مى‌گذاریم ببینیم کسى مى‌تواند جلوی هواداران‌مان را بگیرد! همه دنیا فدراسیون‌هایشان به فکر راهى براى افزایش جمعیت ورزشگاه‌ها هستند آن وقت این‌ها با حکم‌هاى عجیب و غریب جلوى ورود را مى‌گیرند! هر چه ما سکوت مى‌کنیم آنها ظاهرا دست از کارهایشان نمى‌خواهند بردارند.»

 

همچنین امیر عابدینی در حاشیه جلسه اتحادیه فوتبال در مورد جریمه باشگاه داماش به خبرگزاری فارس گفت:‌ سومین حکم علیه تیم ما داده شد اگر داماش را دو بازی محروم کردند برخی تیم‌ها باید تا آخر عمر محروم شوند. آقایان به جای مناظره، مقابله می‌کنند، فیلم بازی داماش و استقلال موجود است تنها چند دقیقه هواداران علیه یکدیگر شعار دادند و سپس تیم خود را تشویق کردند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید