مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت احساس می‌کنم عده‌ای بدشان نمی‌آید که تیم ما در این فصل سقوط کند.
امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار قانون با اشاره به لطمه‌هایی که داماش از قضاوت داوران دیده است، اظهار کرد: در بازی مقابل سپاهان کمک داور هند مسلم عماد رضا را نمی‌بیند در حالی که زاویه ایستادن او به گونه‌ای بود که اگر داور هم خطای عماد رضا را ندیده باشد او حتما این خطا را دیده است. با این حال آن را اعلام نمی‌کند و عماد رضا با دست گلزنی می‌کند.

 

وی ادامه داد: از این جالب تر این است که بلافاصله گروهی از کارشناسان دست به کار می‌شوند و این اشتباه را توجیه می‌کنند حتی برنامه نود که برای یک صحنه پنالتی بازی استقلال و تراکتورسازی آن همه وقت گذاشت و بارها در مورد آن با مسئولان دو تیم صحبت کرد به سادگی از کنار این ناداوری که علیه ما اتفاق افتاد عبور می‌کند.

 

عابدینی خاطر نشان کرد: من معتقدم تمایل بعضی از کارشناسان برای دفاع از این خطای تیم سپاهان بسیار عجیب بود. به هر حال عده‌ای هم هستند که باید از چنین راه‌هایی نان بخورند. وقتی پای دفاع از حقوق معنوی مطرح است سکوت می‌کنند اما بحث حقوق مادی که باشد و برای‌شان کوچکترین نفعی داشته باشد شروع به حرف زدن می‌کنند. من به مسئولان فوتبال می‌گویم حواستان کجاست؟ دنبال فساد نباشید چرا که مفسده درون خود سیستم است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل باشگاه داماش تصریح کرد: من واقعا مشاهده می‌کنم که خط می‌گیرند که تیم ما را بازنده کنند. این به صورت یک واقعیت فوتبالی مشخص است در مقابل همین سپاهان در بازی رفت داماش یک تیم دست و پا بسته بود و هر کاری که شاگردان لوکا خواستند انجام دادند اما در بازی اخیر تیم ما برتر از حریف بود. این داماش بود که فرصت‌های زیادی را از دست داد و در نهایت سپاهان با حمایت داور پیروز شد. با همه این حرف‌ها باید تاکید کنم که انگار عده‌ای بدشان نمی‌آید که داماش سقوط کند.

 

عابدینی درباره واگذاری تیم فوتبال داماش به حسین هدایتی هم گفت: قرار بود در این باره قوه قضائیه تصمیم گیری کند البته این موضوع روز شنبه رخ نداد و من فکر می‌کنم به چند دلیل قوه قضائیه همچنان این موضوع را در حال بررسی دارد. شاید یکی از آنها این است که بحث قیمت واگذاری برای دادگستری کمی نامفهوم است. هدایتی قرار نیست باشگاه را بخرد. در آن صورت وظیفه‌ای در قبال بدهی‌های ما نداشت بلکه او می‌خواهد تیم را بخرد بنابراین بدهی‌های ما را هم به گردن می‌گیرد با این حال ما حتی اگر داماش را رایگان هم به او بدهیم سود کرده‌ایم و این موضوع را برای قوه قضائیه توضیح خواهیم داد.

 

وی ادامه داد: موضوع دیگر این است که قوه قضائیه می‌خواهد نظر صاحب حق یعنی مالک اصلی داماش را جویا شود و شاید این هم یکی دیگر از دلایل تعویق تصمیم آنها است با این حال تصور می‌کنم تا چند روز این مشکلات هم برطرف شود و با واگذاری به حسین هدایتی تیم داماش استیل آذین تشکیل شود.

مدیرعامل داماش گیلان درباره این موضوع که پیش از این خود او از منتقدان هدایتی بوده است اما حالا قرار است با او همکاری نزدیکی داشته باشد هم اذعان کرد: در آن زمان من منتقد عملکرد هدایتی بودم و نه شخصیت او. هیچ گاه به خودم اجازه ندادم شخصیت کسی را تجزیه و تحلیل کنم در آن زمان اعتقاد داشتم یک فرد نمی ـواند برند باشگاه مردمی پرسپولیس را به نام خود بزند و سایر پیشکسوتان هم حقوقی خواهند داشت اما بعد از آن هدایتی با من جلسه گذاشت و عنوان کرد که چنین قصدی نداشته است. با توضیحات هدایتی سوءتفاهم‌ها برطرف شد و اگر دقت کرده باشید در ماه‌های گذشته در محافل مختلف ما در کنار یکدیگر بوده‌ایم.

 

وی درباره اینکه نمی خواهد مدیرعامل داماش بماند هم گفت: به هر حال اگر هدایتی تیم داماش را بخرد باید باشگاه جدیدی به نام داماش استیل آذین را در رشت ثبت کند و این حق طبیعی او است که هیئت مدیره و مدیرعامل را انتخاب کند. البته من خودم روحیه کار کردن ندارم اما به طور حتم مهدی تارتار و کادر فنی او جدا نخواهند شد و کارشان را ادامه می‌دهند.